در رادیو فرهنگ؛

مدیر موسسه ابرار معاصر ایران از تقویت اعتماد بین ملت ها و روابط بین دولت ها گفت

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۸۴۱۹۸
مدیر موسسه ابرار معاصر ایران از تقویت اعتماد بین ملت ها و روابط بین دولت ها گفت
مدیر موسسه ابرار معاصر ایران در مراسم رویداد فرهنگی ایران و ژاپن که چهارشنبه ۴ خردادماه در رادیو فرهنگ برگزار شد گفت: با توجه به این مساله که دیپلماسی فرهنگی موجب اعتماد بین ملت ها و استحکام روابط بین دولت ها می شود امیدواریم دولت آینده اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشد.

به گزارش برنا؛ عابد اکبری مدیر موسسه ابرار  معاصر ایران  در ادامه این برنامه عنوان کرد:  تقویت ارتباطات فرهنگی ایران و ژاپن قطعا می تواند در روزگاری که کرونا سراسر جهان را درگیر کرده به عنوان  یک  متغیر تاثیرگذار در همگرایی فرهنگی و ارتباط بین المللی  باشد

وی ادامه داد: در این میان کشور ایران با پیشینه فرهنگی و تاریخی می تواند  در توسعه ارتباط فرهنگی  موفق عمل کند و توسعه فرهنگی باعث افزایش اعتماد بین  ملت ها و دولت ها می شود .

اکبری ضمن قدردانی از رادیو فرهنگ برای آغاز چنین طرح هایی اظهار داشت : همانگونه که معاونت صدای رسانه ملی در رادیو فرهنگ برای ارتباط بین ملت ها با معرفی فرهنگ ها تلاش می کند امیدوارم در دولت آینده اهتمام بیشتری بر دیپلماسی فرهنگی وجود داشته باشد .

مدیر موسسه ابرار  معاصر ایران  گفت: اگر دولت  جدی تر از امروز این موضوع را پیگیری کند دستاوردهای بهتری در حوزه های مختلف دیپلماسی کشور خواهیم داشت  چراکه توسعه فرهنگی در همه زمینه ها کار کرد دارد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی بین کشورها در شبکه فرهنگ برای معرفی بیشتر فرهنگ ها موثر است اما اهتمام دولت به این مهم می تواند برای داشتن ایرانی قوی مهم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز