گفت‌وگوی هفته؛

سامی غریبی چگونه بازیگر «بوتیمار» شد؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۴۳۸۵
سامی غریبی که با حضور در سریال «بوتیمار» اولین تجربه بازیگری خود را کسب کرده است از بازی در این سریال و انتخاب شدنش می‌گوید.

سامی غریبی بازیگر خردسال سریال «بوتیمار» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: بازی در سریال «بوتیمار» اولین تجربه من است، در این سریال نقش علیرضا غلامی را بازی می‌کنم که حمید لولایی و مرجانه گلچین نقش پدر و مادر من را بازی می‌کنند. من در این سریال یک خواهر و یک برادر هم دارم که سارا مقربی و اشکان اشتیاق نقش آن‌ها را بازی می‌کنند.

غریبی خاطرنشان کرد: من در این سریال نقش‌ پسری را دارم که خیلی بامزه است و کارهای جالبی انجام می‌دهد و برخی مواقع پدر و مادرش را هم اذیت می‌کند.

او درباره حضور در سریال «بوتیمار» گفت: خانم نعیمه نظام‌دوست فراخوان بازیگری این سریال را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که پس از دیدن این فراخوان در دفتر آقای مهران مهام تست دادم و انتخاب شدم. بازی در سریال «بوتیمار» اولین تجربه من است و علاقه زیادی به بازیگری دارم به طوری که قصد دارم در تجربه بازی در نمایش‌های تئاتر را هم کسب کنم.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا تدریس به صورت آنلاین صورت می‌گیرد خوشبختانه مشکلی برای درس خواندن و بازی کردن در سریال «بوتیمار» برایم وجود نداشته و به راحتی هر دو کار را انجام داده‌ام.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز