پل شریدر اعلام کرد؛

حمایت نویسنده «گاو خشمگین» از بازگشت کوین اسپیسی به بازیگری/اگر گناهکار نیست بگذارید بازی کند!

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۰۴:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۴۷۸۵
حمایت نویسنده «گاو خشمگین» از بازگشت کوین اسپیسی به بازیگری/اگر گناهکار نیست بگذارید بازی کند!
پیوستن کوین اسپیسی به اولین فیلمش پس از مطرح شدن اتهامات آزار جنسی در سال ۲۰۱۷ در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. اسپیسی قرار است در فیلم «مردی که خدا را طراحی کرد» به کارگردانی فرانکو نرو نقش بازرس یک پرونده آزار جنسی را بازی کند.

به گزارش برنا؛ پیوستن کوین اسپیسی به اولین فیلمش پس از مطرح شدن اتهامات آزار جنسی در سال ۲۰۱۷ در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. اسپیسی قرار است در فیلم «مردی که خدا را طراحی کرد» به کارگردانی فرانکو نرو نقش بازرس یک پرونده آزار جنسی را بازی کند.

لویی نرو تهیه‌کننده فیلم در مصاحبه با سی‌ان‌ان از انتخاب اسپیسی حمایت کرده و می‌گوید معتقد است که اتهامات «نادرست» بوده‌اند: «او را انتخاب کردم چون بازیگر بزرگی است.»

بازیگری که اسپیسی را به آزار جنسی در حین فیلمبرداری «شیوع» (Outbreak) متهم کرده بود، از اضافه شدن اسپیسی به فیلم نرو انتقاد کرده و این انتخاب را «گستاخانه، غیرمسئولانه و بی‌معنی» خوانده است.

گزینش اسپیسی موجب شد که «پل شریدر» نویسنده و کارگردان باسابقه نیز در فیسبوک واکنش نشان دهد و بنویسد: «تقریباً وقتش رسیده. اگر گناهکار است، حبسش کنید. اگر نیست، اجازه دهید بازی کند. هنرمندان بزرگ زیادی انسان‌های بدی بوده‌اند.» شریدر در سال ۲۰۱۸ هم به اسپیسی پیشنهاد بازی داده بود.

شریدر در آن مقطع با پستی که در نهایت حذف کرد نوشت: «معتقدم که در زندگی جنایت وجود دارد اما در هنر جنایتی نیست. اسپیسی باید برای هر جرمی که شخصیت واقعی‌اش مرتکب شده مجازات شود. اما نه برای هنر.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز