«شبه قاره» در کانال اردوی سحر بررسی می کند؛

دلایل حمایت ملی گرایان هندوتوا از حملات اسرائیل

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۸۷۳۴۴
دلایل حمایت ملی گرایان هندوتوا از حملات اسرائیل
افشای دلایل حمایت نیروهای راست هندوتوا از جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در برنامه «شبه قاره » از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، برنامه امشب «شبه قاره»  با موضوع تقویت روابط بین نیروهای راست هندوتوای هند و رژیم صهیونیستی، تولید شبکه پرس تی وی از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

دلایل حمایت ملی گرایان هندوتوای هند از رژیم اسرائیلی، علی رغم انتقاد جامعه بین المللی از حملات و بمب گذاری های غزه، نگرش شهروندان لیبرال هند و جامعه مدنی به این موضوع، تاثیرات سیاست سنتی هند در حمایت از آرمان فلسطین در دولت فعلی هند ونقش ایالات متحده بر این موضوعات از مباحث مطروحه در این برنامه خواهد بود.

همچنین دلایل افزایش حملات تروریستی به اقلیت شیعه در افغانستان، پشت پرده این حملات و تشریح اظهارات ضد و نقیض مقامات افغانستان و ایالات متحده در مورد عاملان این حملات از دیگر موضوعات این برنامه است که توسط کارشناسانی چون؛ پراشانت تاندون روزنامه نگار ارشد و شبیر رضوی تحلیلگر سیاسی از افغانستان مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

«شبه‌ قاره»   به تهیه کنندگی حسین مهدیان و اجرای مهدی باباگلزاده امشب 11خرداد ساعت 19 به وقت تهران به زبان اصلی از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز