شکوه حضور ایرانی در آینه صدا و سیمای مراکز

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۹۴۵۷۵
شکوه حضور ایرانی در آینه صدا و سیمای مراکز
صدا و سیمای مراکز استان‌ها، پوشش سراسری حضور حماسی مردم در انتخابات 28 خرداد را از ساعتی پیش از آغاز فرآیند رأی‌گیری شروع کردند.

به گزارش برنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از ساعت 7 امروز در سراسر کشور و در هزاران شعبه اخذ رأی شروع شده و میلیون‌ها ایرانی برای مشارکت در آینده سیاسی و اجرایی کشور و شهر و دیار خود، گام در این میدان سرنوشت‌ساز گذاشته‌اند.

این حماسه حضور ایرانیان در پای صندوق‌های رأی، در قاب سیمای مراکز و بر امواج رادیوهای استانی و شهری، جلوه‌ای باشکوه یافته به طوری که پوشش رویداد مهم انتخابات 28 خرداد از ساعت 6:30 امروز توسط صدا و سیمای مراکز آغاز شده و گزارش‌ها و تصاویر متعددی از پای کار بودن مردم ایران در حراست از نظام جمهوری اسلامی و لبیک به دعوت رهبری معظم انقلاب مخابره شده است.

شبکه‌های استانی این تصاویر و اخبار را در قالب ویژه برنامه‌های انتخاباتی به صورت زنده منعکس کرده‌اند و علاوه بر این تا این ساعت، صدها ارتباط مستقیم رادیویی و تلویزیونی بین مراکز و شبکه‌های سراسری سیما و صدا برقرار شده است تا مردم سراسر ایران، صدا و تصویر هم وطنان خود را در دیگر نقاط کشور بشنوند و ببینند و با احساسی فراگیر و همدل و همصدا با هم در خلق حماسه‌ای دیگر همگام شوند.

پوشش رسانه‌ای انتخابات 28 خردادماه از اقصی نقاط کشور توسط شبکه‌های استانی صدا و سیما تا پایان مهلت قانونی رأی‌گیری ادامه دارد و این صدای رسا از دریچه شبکه‌های استانی به گوش جهانیان خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز