در شبکه سحر؛

بازیگر سارق روح به «ما و شما» می آید

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۵۸۳۹
بازیگر سارق روح به «ما و شما» می آید
شیوا خسرو مهر مهمان امشب برنامه «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر است.

به گزارش برنا؛ شیوا خسرو مهر، بازیگر سینما، تلویزیون و تاتر با حضور در این برنامه با مخاطبان کردزبان شبکه سحر گفت و گو خواهد کرد.

قوامی افزود: در این برنامه ضمن تشریح کارنامه فعالیت هنری این بازیگر بخش هایی از برجسته ترین فیلم هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است، پخش خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر سریال سارق روح با بازی شیوا خسرو مهر که به تازگی از کانال کردی پخش شده، سریال یادآوری، آسمان من و خانه ای روی تپه نیز از کارهای اوست که مورد توجه بسیار زیاد مخاطبان کردزبان قرار گرفته است.

 شیوا خسرو مهر، متولد 1350 از سال 1375 تا کنون در سینما، تلویزیون و تاتر فعالیت هنری داشته است.

اولین حضور وی در فیلم عروسی مهتاب بوده و فیلم های سینمایی همچون کارناوال مرگ، سایه وحشت، امپراطور، ورود به صحنه جرم ممنوع، سنگ کاغذ قیچی، مخمصه و عشق فیلم و سریال های محله تهرونی ها، خط شکن، نرگس، یلدا، اسلحه سرد و قلب یخی بخشی از کارنامه قابل قبول او در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون است.

از مجموعه فعالیت های او در تئاترنیز می توان به بازی در تئاترهای کاوس خیابان هفدهم، مجلس نامه، انگشتری ژنرال ماسیاس، حریر سرخ صنوبر و در چشمان خیس اسماعیل اشاره کرد.

 پخش سرودها و موسیقی کردی و نیز کلیپ های درخواستی از خوانندگان، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل برنامه، پخش گزارش هایی از نظرات مردم در خصوص سریال های پخش شده و ... از بخش های دیگر این برنامه است که قوامی در آخر به آن اشاره کرد.

«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و با اجرای آزاد ابراهیمی، 30 خرداد ساعت 23 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز