در شبکه سحر؛

بازیگر «نون خ» مهمان مخاطبان شبه قاره هند و پاکستان

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۹۰۰۲
سیروس میمنت رنجبر، بازیگر توانمند و با سابقه سینما، تاتر و تلویزیون امشب مهمان «ما و شما» در کانال اردوی شبکه سحر است.

به گزارش برنا، سیروس میمنت، بازیگر سریال تلویزیونی «نون خ» مهمان این برنامه خواهد بود و به طور زنده با مخاطبان کانال اردوی شبکه سحر گفت و گو خواهد کرد.

معصومه شریفیان همچنین ضمن اشاره به بررسی سابقه فعالیت هنری این بازیگر و پخش بخش هایی از فیلم های تاثیر گذار وی در این برنامه افزود: ویژگی های شغل بازیگری، تاثیرات آن بر زندگی شخصی این بازیگر، تشریح نقش وی در سریال سه دنگ سه دنگ و نون خ که اخیرا از کانال اردوی شبکه سحر پخش شده است، دلایل مقبولیت اینگونه سریال ها در نزد مخاطبان اردوزبان از جمله مباحث و سوالات مطروحه در این برنامه خواهد بود که میهمان به آن پاسخ خواهد داد. 

 سیروس میمنت رنجبر متولد 4 خرداد 1338 زاده کرمانشاه است .  در ۱۴ سالگی توانست نخستین فیلم کوتاه خود را بسازد و در سال ۱۳۷۶ با نقش آفرینی در مجموعه همه فرزندان من مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت.

  سیروس میمنت در اغلب مجموعه های طنز خاطرانگیز مانند «متهم گریخت»، «خانه به دوش»، « پنچری»، « گسل» و ... به ایفای نقش پرداخته است، کویر آرام، معجزه خنده، حرفه ای، مرد عوضی، جعبه موسیقی، فوتبالی ها، ایران برگر و ... از فیلم های سینمایی است که وی در آنها بازی کرده است. 

   گفت و گو با مخاطبان به صورت اسکایپ و یا واتس آپ با میهمان برنامه و طرح پرسش، نظر سنجی از مخاطبان در خصوص برنامه های کانال اردوی سحر، موزیک ویدئو و کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی است که معصومه شریفیان در آخر به آن اشاره کرد. 

«شما و سحر» به تهیه کنندگی معصومه شریفیان و اجرای فاطمه سکینه مهدی 6 تیرماه ساعت  19:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز