ساعد هدایتی:

دلیل قبول بازی در «ارثیه فامیلی» لوکیشن های خلوت و رعایت پروتکل های بهداشتی بود/ امیدوارم با تولید واکسن برکت این ویروس تا همین تابستان ریشه کن شود !

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۳۴۵۸
دلیل قبول بازی در «ارثیه فامیلی» لوکیشن های خلوت و رعایت پروتکل های بهداشتی بود/ امیدوارم با تولید واکسن برکت این ویروس تا همین تابستان ریشه کن شود !
ساعد هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از بازی در فیلم سینمایی «ارثیه فامیلی» خبر داد و معتقد است حجم تولیدات در ایام کرونا کاهش پیدا کرده است و با سرعت در روند واکسیناسیون، خانه نشینی هنرمندان به پایان می رسد و تولیدات دوباره رونق می گیرد.

ساعد هدایتی بازیگر سریال‌های «بچه مهندس1»، «شب‌های برره»، «قهوه تلخ»، «موچین»، «در حاشیه»، «دنگ و فنگ روزگار»، «مرد هزار چهره»، «دردسر والدین» و فیلم‌های سینمایی «لازانیا»، «بازگشت به آینده» در خصوص آخرین فعالیت خود در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: در فیلم سینمایی «ارثیه فامیلی» به کارگردانی حامد رضی و تهیه کنندگی مهدی احمدی نقش "مباشر" را بازی می کنم. 

هدایتی ادامه داد: ژانر فیلم سینمایی «ارثیه فامیلی» اجتماعی با موقعیت کمدی است. در این فیلم  محمد متوسلانی در نقش روبروی من بازی می کند. 

 این بازیگر درباره خلاصه فیلم سینمایی «ارثیه فامیلی» گفت: داستان این فیلم از این قرار است که دو جوان که از گذشته یکدیگر را دوست داشته اند و به هم علاقمند بودند، ولی به هم نمی رسند، اما چون وضعیت مالی خوبی دارند طی یکسری معاملات مالی در فروش سهام با هم دچار درگیری و اختلاف می شوند که در آخر با هم آشتی می کنند.

بازیگر سریال «شب های برره» درباره تاثیر وضعیت کرونا در شرایط کاری خود گفت: ویروس کرونا تاثیرات زیادی روی وضعیت شغلی ام داشته است در حدی که حدود ۱۵ الی ۲۰ پیشنهاد بازی را در ایام کرونا با عذرخواهی رد کردم. چون از مبتلا شدن به این ویروس می ترسیدم.

وی افزود: دلیل پذیرفتن پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی «ارثیه فامیلی» لوکیشن های خلوت و رعایت پروتکل های بهداشتی بود. البته پروتکل های بهداشتی در ساخت تولیدات دیگر هم رعایت می شود، ولی به نظرم موارد بهداشتی در ساخت این فیلم خیلی رعایت می شد. حتی پودر گریم را به طور اختصاصی برای استفاده شخصی ام تهیه می کردم.

هدایتی در خصوص اینکه حجم تولیدات سینما و تلویزیون در سال جاری چقدر تحت تاثیر کرونا قرار بگیرد عنوان کرد: قابل پیش بینی نیست و نمی توان مشخص کرد. همانطور که آمار دقیق مبتلایان و مرگ و میر کرونا مشخص نیست و گاهی آمار کم می شود و گاهی اوج می گیرد، اما می توان گفت حجم تولیدات در کرونا کم شده است.

بازیگر سریال «قهوه تلخ» ادامه داد: امیدوارم با تولید واکسن برکت و افزایش روند سرعت واکسیناسیون در کشور این ویروس تا تابستان ریشه کن شود و خانه نشینی هنرمندان به پایان برسد که تولیدات سینما و تلویزیون دوباره رونق بگیرد و افزایش پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز