بازیگر «زمانه» به «شما و سحر» می آید

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۰۵۱۸۴
بازیگر «زمانه» به «شما و سحر» می آید
پریسا گلدوست بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان برنامه «شما و سحر» در کانال اردوی شبکه سحر است .

به گزارش برنا، تهیه کننده برنامه «شما و سحر»، پریسا گلدوست، هنرپیشه سینما و تلویزیون مهمان امشب خواهد بود و به طور زنده با مخاطبان اردو زبان گفت و گو خواهد کرد.

شریفیان افزود: پریسا گلدوست در این برنامه در خصوص نقشش در سریال  پرطرفدار «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی (در نقش مدیر مدرسه ) که اخیراً از کانال اردوی شبکه سحر در حال پخش بود با مخاطبان به طور زنده گفت و گو خواهد کرد.

پریسا گلدوست متولد ۱۳۵۴ در شهر تهران از سال ۷۲ بازیگری را آغاز نموده و برای اولین بار با فیلم پاکباخته از غلامحسین لطفی پا به عرصه دنیای بازیگری نهاده است.

سینمایی«خواهران غریب»، «پاکباخته» و سریال های تلویزیونی «زیر همکف» و «هزاران چشم» از فیلم هایی است که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

پخش قسمت هایی از فیلم هایی که وی در آن بازی کرده، طرح پرسش، نظر سنجی از مخاطبان در خصوص برنامه های کانال اردوی سحر، موزیک ویدئو و کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی است که معصومه شریفیان در آخر به آن اشاره کرد.

«شما و سحر» بااجرای فاطمه سکینه مهدی 20تیرماه ساعت  19:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز