خداحافظی دواین جانسون از مجموعه «سریع و خشمگین»

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۲:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۰۳۲۶
خداحافظی دواین جانسون از مجموعه «سریع و خشمگین»
دواین جانسون در مصاحبه اخیر خود، ضمن تمسخر صحبت‌های وین دیزل، رسما اعلام کرد که دیگر در فیلم‌های مجموعه «سریع و خشمگین» بازی نخواهد کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، یکی از مهم‌ترین اتفاقات فیلم «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) که هشتمین قسمت از مجموعه «سریع و خشمگین» (Fast & Furious) بود، درگیری بین دو ستاره این فیلم، یعنی وین دیزل و دوئین جانسون بود.

اتفاقی که در نهایت باعث شد تا جانسون در قسمت نهم این مجموعه بازی نکرده و با وجود درخواست سایر بازیگران این مجموعه، به بازی در اسپین‌آف آن که در سال ۲۰۱۹ با نام «هابز و شاو» (Hobbs & Shaw) منتشر شد، بپردازد.

دیزل اخیرا و در یک مصاحبه، ضمن تایید شایعات اختلافات خود با جانسون در زمان ساخت این فیلم، گفت که هر کاری کرده، در جهت بهتر کردن بازی خود و جانسون بوده است: «اگه سخت گیری کردم، به خاطر عشقم به این فیلم بوده. در واقع در هر فیلمی که باشم، هر کاری لازم باشه انجام می‌دم تا بهترین بازی ممکن رو (چه خودم و چه بازیگر مقابلم) انجام بدیم.»

اما اکنون دوئین جانسون در مصاحبه اخیر خود با مجله هالیوود ریپورتر که به مناسبت نمایش فیلم جدید خود؛ «گشت‌وگذار در جنگل» (Jungle Cruise) انجام شده است، واکنش تندی به صحبت‌های دیزل داشت و البته اعلام کرد که دیگر در این مجموعه حضور پیدا نخواهد کرد: (به حرف‌های دیزل) خندیدم. خیلی هم خندیدم! و فکر می‌کنم که اون حرفا باعث خنده خیلی‌ها شد. ولی بذارید بیشتر از این، وارد جزئیات نشم. فقط دوست دارم اشاره کنم که براشون آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم فیلم F9 به موفقیت برسه. و البته امیدوارم فیلم‌های F10 و F11 و سایر فیلم‌های این مجموعه که من در اونها حضور نخواهم داشت هم، به بیشترین موفقیت ممکن دست پیدا کنن.

امیلی بلانت؛ دیگر بازیگر فیلم گشت‌وگذار در جنگل که در این مصاحبه در کنار جانسون بود نیز، با شوخی نسبت به حرف‌های دیزل، از جانسون دفاع کرد: «فقط خدا رو باید شکر کنیم که اون (دیزل) اونجا بود و کمکت کرد تا نقشت رو بتونی بازی کنی!»

لازم به ذکر است که فیلم F9 تاکنون به فروش حدود ۶۰۰ میلیون دلاری در گیشه دست یافته است و فیلم «گشت‌وگذار در جنگل» نیز در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) به صورت همزمان در سینماها و شبکه استریم دیزنی پلاس، منتشر خواهد شد.

منبع: دیالوگ‌نیوز

نظر شما
پرونده ویژه