شاهد احمدلو:

«سیاه باز» نگاهی متفاوت به موضوع بیت‌کوین دارد / امروز روشن ماندن چراغ سینماها مهم‌تر از دیده شدن فیلم است

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۷۰۱۷
«سیاه باز» نگاهی متفاوت به موضوع بیت‌کوین دارد / امروز روشن ماندن چراغ سینماها مهم‌تر از دیده شدن فیلم است
شاهد احمدلو با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «سیاه باز» قصه‌ای تازه با موضوع روز را دنبال می‌کند، تأکید کرد که «سیاه باز» نگاهی به پدیده بیت‌کوین در ایران دارد.

شاهد احمدلو بازیگر و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: فیلم سینمایی «سیاه‌باز» اولین اثر سینمایی حمید همتی است که به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی در ژانر اجتماعی ساخته شده و به یکی از موضوعات روزی که در جامعه امروز مطرح است می‌پردازد.

احمدلو خاطرنشان کرد: «سیاه‌باز» موضوع بیت‌کوین و مسائلی پیرامون آن را دنبال می‌کند که امروز در جامعه ما نیز صحبت‌های بسیاری درباره آن مطرح است و استخراج آن مشکلاتی اعم از اختلالات برق در کشور به وجود آورده است. موضوع اصلی این فیلم پرداختن به همین پدیده نوظهور است و من در «سیاه‌باز» نقش سهراب را بازی می‌کنم که با گروهی یک مجموعه سری را تشکیل داده‌اند و در کنار هم برای رسیدن به هدفشان بازی و نمایشی را رقم زده‌اند که شخصیت اول فیلم را به سزای عملش برسانند.

او درباره احتمال دیده شدن این فیلم سینمایی در شرایط حاضر گفت: امروز بحثی مهم‌تر از دیده شدن فیلم مطرح است و آن هم روشن بودن چراغ سینماها است. با توجه اینکه در حال حاضر رستوران‌ها، مترو، اتوبوس، کافی‌شاپ‌ها و... باز هستند و طبق روال مردم به این اماکن رجوع می‌کنند به نظر من سینما مکانی بسیار امن‌تر است و ما باید این اطمینان را برای مردم به وجود بیاوریم که با خیال راحت به سینما بروند و از فیلم‌ها استقبال کنند و به قولی چراغ سینما روشن بماند. مطمئناً سالن‌های سینما در قیاس با دیگر اماکن عمومی از امن‌ترین مکان‌ها هستند.

این بازیگر خاطرنشان کرد: سینما پاره تن جامعه است و نباید اجازه دهیم این هنر ارزشمند در کشور ما با معضلاتی چون تعطیلی طولانی مدت سینماها به فراموشی سپرده شود.

بازیگر فیلم سینمایی «دندان مار» درباره اکران آنلاین فیلم سینمایی «سینما خر» گفت: فیلم ما قبل آخر من با عنوان «سینما خر» به صورت آنلاین از یک پلتفرم کمتر شناخته شده اکران شد و خوشبختانه استقبالی فراتر از حدی که انتظار داشتیم را شاهد بودیم. اکران آنلاین پدیده‌ای نوین در کشور ما است و ما باید برای این پدیده‌ جدید برنامه‌ریزی داشته باشیم که متأسفانه مثل خیلی از اتفاقات نو اکران آنلاین هم در کشور ما با دست‌اندازهای بسیاری روبرو شده است.

احمدلو در پایان گفت: نمایش آنلاین امروز یکی از راه‌های پخش آثار سینمایی به حساب می‌آید که نباید آن را نادیده گرفت و اگر در کشور ما برنامه دقیقی برای آن در نظر بگیریم و با باندبازی‌هایی که متأسفانه به پلتفرم‌ها نیز نفوذ کرده مقابله کرده و شرایط را بهتر کنیم اکران آنلاین می‌تواند برای فیلم‌هایی که در شرایط کرونا امکان اکران ندارند گزینه بسیار مناسبی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز