جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در "برنامه تهران۲۰":

جاده ها به هیچ وجه باز نخواهند شد

۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۲۰۸۱۲
جاده ها به هیچ وجه باز نخواهند شد
سردار سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، بیست و پنجم مردادماه در برنامه " تهران 20"، به بیان جزئیات محدودیت های ترافیکی کشور در ایام تعطیلات کرونایی پرداخت.

به گزارش برنا، سردار حسینی در این برنامه با اشاره ترافیک سنگین در ورودی برخی از شهرها بیان کرد:

تعداد نسبتا قابل توجهی از مردم سعی کردند قبل از شروع محدودیت های تردد، تهران را ترک کنند. در حال حاضر در نقاطی که ما به صورت گلوگاهی آنها را کنترل می‌کنیم می‌شود گفت با یک حجم ترافیکی زیادی روبه رو هستیم، به عنوان مثال  می‌توان گفت: محدوده هشتگرد، محدوده آزاد راه قزوین به رشت، محدوده رودبار، ابتدای آزادراه تهران ساوه و جاده هراز، نقاطی هستند که دارای ترافیک سنگین به واسطه اصرار به تردد هستند.

وی گفت: در تمام کشور، ما بحث کنترل ها را داریم و این مرحله از محدودیت ها و ماموریتی که از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما واگذار شده است مبنی بر ممنوعیت تردد است که این کار از ظهر امروز تا به الان درحال انجام است.

حسینی در رابطه با اینکه برخی از مسافرات منتظر هستند ببینند راه باز می‌شود یا نه، اظهار داشت: در این خصوص فرجی نخواهد شد، متاسفانه از طرف برخی از مردم سماجتی برای ادامه مسیر است که قطعا این اتفاق نمی‌افتد و مطلقا راه ها باز نمی‌شود و بایستی به شهر خود برگردند .

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: در هیچ استانی اجازه داده نمی‌شود سفری صورت بگیرد و هر گونه مجوزی برای تردد تا جمعه 5 شهریور فاقد اعتبار است.

حسینی در رابطه با تردد پلاک های بومی نیز گفت: حرکت خودروهای با پلاک بومی به سمت همان استان مربوطه بلامانع است، البته بدون اینکه در مسیر به شهر دیگری وارد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز