پخش سریال «٨٧ متر» هنوز قطعی نیست

۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۲۲۲۷۵۱
پخش سریال «٨٧ متر» هنوز قطعی نیست
بیست و هشتم تیرماه بود که اطلاع رسانی شد سریال «۸۷ متر» ساخته کیانوش عیاری پس از پایان فصل دوم «دودکش» روی آنتن شبکه یک می‌رود و همان موقع شبکه یک اعلام کرد برای سریال جدیدی که قرار است به آنتن شبکه برسد گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد و پخش «۸۷ متر» با وجود اعلام کارگردان سریال، قطعی نیست.

به گزارش برنا؛ نکته‌ای که برای قطعی نبودن پخش «۸۷ متر» عنوان شد، ژانر و حال و هوای ناسازگار این سریال با ایام محرم بود اما در ادامه شبکه یک اعلام کرد ساخته کیانوش عیاری از این بابت مشکلی برای پخش ندارد ولی همچنان سریال‌های دیگری مانند «پس از آزادی» و «افرا» نیز برای رسیدن به آنتن درحال بررسی هستند.

درنهایت با وجود اعلام عیاری در سوم مردادماه مبنی بر پخش سریال از دهم مرداد و معرفی بازیگران این سریال توسط صفحه رسمی و مجازی «۸۷ متر» طی هفته های گذشته، درنهایت دیروز ۲۹ مرداد طبق اطلاع‌رسانی روابط عمومی شبکه یک مشخص شد که قرار است سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی از پنجم شهریورماه راهی آنتن شبکه یک شود.

حال کیانوش عیاری کارگردان «۸۷ متر»، در پاسخ مبنی بر اینکه اطلاعی از دلایل نرسیدن این سریال به آنتن تلویزیون دارد یا خیر، گفت: علاقه‌ای به صحبت در اینباره ندارم اما همین کافی است که از ۲ هفته گذشته ما آمادگی کامل را برای پخش سریال داشته‌ایم.

او در پایان بیان کرد: اطلاعی از تصمیم گرفته شده از سوی شبکه یک ندارم چراکه سریال چه از نظر محتوایی و چه از دیگر جهات مشکلی برای پخش در این روزها نداشت.

«۸۷ متر» در بیش از چهار سال روند تولید خود با مشکلات زیادی مواجه بوده و به نظر می‌رسد سلسله اما و اگرهای این سریال فعلا ادامه دارد.

نظر شما