شبکه العالم به نمایش می گذارد؛

مهم ترین قطب پیوند خاورمیانه در «پیوند زندگی»

۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۴:۴۹
کد خبر: ۱۲۲۳۰۷۶
مهم ترین قطب پیوند خاورمیانه در «پیوند زندگی»
مستند «پیوند زندگی» (زراعة الحیاة) مهم ترین مرکز قطب پیوند اعضاء خاورمیانه در بیمارستان بوعلی شیراز را به مخاطبان عرب زبان شبکه العالم معرفی می کند.

به گزارش برنا، با قرار گرفتن در سالروز بزرگداشت حکیم بوعلی سینا و روز پزشک، شبکه العالم مستند «پیوند زندگی» با نام عربی (زراعة الحیاة)، مهمترین مرکز فوق تخصصی پزشکی پیشتاز در پیوند اعضاء در خاورمیانه را به تصویر کشیده و معرفی می کند.

در این مستند ضمن معرفی دکتر ملک حسینی، پدر کبد ایران و خاورمیانه و بنیان گذار بیمارستان بوعلی شیراز و گفت و گو با وی، اطلاعات کاملی از فعالیت این مرکز در ارائه خدمات پزشکی به مراجعین ایرانی و خارجی داده خواهد شد.

در این خصوص ضمن معرفی بخش های فوق تخصصی پیوند اعضاء در بیمارستان بوعلی که شامل کلیه، کبد، قلب و لوزوالمعده است، اشاره خواهد شد که این خدمات پزشکی با هزینه کم و کیفیت بالا در پیوند کبد در سال های اخیر موفق شده سالانه ۶۰۰ عمل انجام دهد که شامل پیوند کبد، پانکراس و روده بوده است و هرساله بیماران بسیاری از کشورهای مختلف به دلیل کیفیت بالای خدمات پزشکی و هزینه های پایین به این مرکز مراجعه کرده و درمان می شوند.

در ادامه با توریست هایی از کشورهای عربی همسایه مصاحبه خواهد شد که به این مرکز مراجعه و از خدمات این مرکز با هزینه کم بهره مند شده اند.

تصاویری از اتاق عمل حین انجام عمل های پیوند و نیز ساختمان بیمارستان پخش می شود که پلان های هوایی آن با کوادکوپتر به ثبت رسیده و از جذابیت های تصویری این مستند به شمار می آید.  

مستند «پیوند زندگی» به تهیه کنندگی و کارگردانی و تدوین حسین پروانه، تصویربرداری مهدی عاشوری، صدابرداری مهدی محمدی و تیتراژ سعید پروانه و گرافیک فرزانه عبادزاده و ترجمه ملاک انصاری، 31 مرداد ساعت 22  به مدت ۲۶ دقیقه به وقت تهران از شبکه العالم پخش خواهد شد..

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز