در تولید جدید شبکه خبری العالم؛

هر هفته با «مِن ایران» با هدف اطلاع رسانی از مهمترین موضوعات روز

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۴۷۳۹
هر هفته با «مِن ایران» با هدف اطلاع رسانی از مهمترین موضوعات روز
برنامه ترکیبی و زنده «مِن ایران» با هدف اطلاع رسانی مهمترین اخبار ایران از شبکه العالم پخش می شود.

به گزارش برنا، به نقل از محمد معین مقامی، تهیه کننده و نویسنده «مِن ایران» ؛ این برنامه با هدف  اطلاع رسانی از مهمترین موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هر هفته ایران به طور زنده از آنتن شبکه العالم پخش می شود. 

مقامی در این باره افزود: در بخشی دیگر از برنامه با سفرای کشورهای منطقه در ایران در خصوص روابط ایران و کشور مورد نظر گفت و گو خواهد شد. 

 مرور رسانه های جهان با موضوع مرتبط با ایران، رصد فضای مجازی در خصوص موضوع هر برنامه، گفت و گو با کارشناسان و نیز چهره های مطرح کشور و نمایندگان مجلس و مروری بر اندیشکده ها از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی و متنوع است که مقامی در آخر به آن اشاره کرد. 

تهیه کننده «مِن ایران» در خصوص موضوع اولین قسمت از این برنامه گفت: رای اعتماد به کابینه دولت جدید و تشکیل دولت سیزدهم، موضوع اولین برنامه از این مجموعه خواهد بود و در این رابطه یعقوب رضازاده، عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، حضور خواهد داشت و در خصوص مباحث مطروحه گفت و گو خواهد کرد. 

  افنان المعمار و محمد باقر حیدری، مجریان این برنامه، ملاک انصاری، دبیر محتوایی و زهرا سودفرد مسئول هماهنگی «مِن ایران» هستند.

 این برنامه از چهارم شهریور، هر پنجشنبه ساعت 22 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه به طور زنده به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز