پرواز همای:

امیدوارم در عرصه موسیقی شخصی دلسوز و دغدغه‌مند مدیر شود

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۸۷۶۷
امیدوارم در عرصه موسیقی شخصی دلسوز و دغدغه‌مند مدیر شود
پرواز همای با اشاره به اینکه امروز موسیقی در کشور از هر نظر وضعیت مساعدی ندارد تأکید کرد که باید در این عرصه فردی دلسوز و دغدغه‌مند مدیر شود.

پرواز همای خواننده موسیقی سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: امیدوارم فردی در بخش مدیریت موسیقی کشور قرار بگیرد که در کارش خود تبحر داشته باشد و به جای روابط دوستانه و فامیلی قواعد حرفه‌ای او را در سمت مدیریت قرار داده باشد.

همای خاطرنشان کرد: مشخص است که امروز اقتصاد موسیقی وضعیت خوبی ندارد ولی اظهار نظر ما برای اینکه به این موضوع رسیدگی شود فایده‌ای ندارد و باید کسی که مدیر می‌شود خودش دلسوز باشد و برای رسیدگی به مشکلات اقدام کند در غیر این صورت قطعاً هر اظهار نظر و صحبتی مثل همیشه بی فایده خواهد بود.

او افزود: متأسفانه در مشخص شدن مدیران ما روابط افراد با یکدیگر تعیین‌کننده است و امیدوارم که در دولت جدید حداقل اینگونه نباشد. با توجه به شیوع ویروس کرونا امروز یک بی‌نظمی بزرگ را در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم و حتی در کنترل شیوع این ویروس نیز دچار بی‌نظمی هستیم که این باعث شده فعالیت‌های موسیقی در کنار بسیاری از مشاغل دیگر متوقف شود و فکر می‌کنم مشکلات آنقدر زیاد شده که برای مسئولان رسیدگی به مشکلات موسیقی ما اصلاً به چشم نمی‌آید که بخواهند به آن توجهی داشته باشند.

این خواننده در پایان اظهاراتش تأکید کرد: موسیقی امروز یکی از فقیرترین اقشار است که مشکلات آن هر روز عمیق‌تر و ریشه‌ای‌تر می‌شود. ما در این عرصه سال‌هاست که با معضلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنیم و کرونا این معضلات را بیشتر کرده است. در کشورهای دیگر که وضعیت بهتر است و واکسیناسیون با سرعت انجام می‌شود می‌توان به ایده‌های بهتر فکر کرد اما وضعیت کشور ما با آن‌ها قابل قیاس نیست و ما در شرایطی هستیم که نمی‌توانیم ایده‌ای برای بهبودی وضعیت داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز