مهدی نیک‌آیین:

اگر تبلیغات خوبی صورت بگیرد فروش «درخت گردو» از «دینامیت» بیشتر خواهد بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۸۸۹۲
اگر تبلیغات خوبی صورت بگیرد فروش «درخت گردو» از «دینامیت» بیشتر خواهد بود
مهدی نیک‌آیین با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر از فیلم‌های غیرکمدی با کیفیت نیز استقبال خوبی صورت گرفته تأکید کرد که اگر تبلیغات خوبی صورت بگیرد فروش «درخت گردو» از فیلم «دینامیت» هم بیشتر خواهد بود.

مهدی نیک‌آیین مدیر سینما سپیده در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: فیلم سینمایی «درخت گردو» از آثاری است که امید زیادی به فروش آن داریم و فکر می‌کنم این فیلم اگر تبلیغات خوبی داشته باشد حتی از «دینامیت» هم می‌تواند فروش بهتری داشته باشد.

نیک‌آیین خاطرنشان کرد: در این چند سال به دلیل شرایط اجتماعی، جو جامعه و فشارهایی که روی مردم بوده از آثار کمدی همیشه استقبال خوبی صورت گرفته ولی همواره فیلم‌های سینمایی غیرکمدی بسیاری بوده‌اند که با قصه خوب و کیفیت بالایی که دارند توانسته‌اند فروش خوبی داشته باشند.

او افزود: امروز خیلی‌ از مردم جامعه هنوز نمی‌دانند که سینماها تعطیل نیستند و تصور اکثریت بر این است که به دلیل ادامه روند شیوع ویروس کرونا همچنان سینماها تعطیل هستند. اگر اطلاع‌رسانی درستی صورت بگیرد با توجه به کیفیت بالای فیلم «درخت گردو» و حضور بازیگران محبوبی چون مهران مدیری و پیمان معادی در این فیلم می‌توان به فروش بالای این اثر مثل دیگر آثار اجتماعی و غیرکمدی سال‌های اخیر اعم از «سرخپوست»، «متری شیش‌ونیم» و «ابد و یک روز» امیدوار بود.

او در ادامه اظهاراتش درباره فروش فیلم سینمایی «دینامیت» گفت: فیلم سینمایی «دینامیت» توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد و در سینمای ما نیز استقبال خوبی از این اثر صورت گرفت. «دینامیت» طی این مدت که کرونا در کشور شایع شده یکی از معدود فیلم‌هایی بود که مخاطب حتی پیش از اکران سراغ آن را می‌گرفت و منتظر بود که این فیلم اکران شود و به همین دلیل خیالمان از فروش بالای این فیلم سینمایی راحت بود و از قبل می‌دانستیم که «دینامیت» فروش بالایی خواهد داشت و درباره فیلم «درخت گردو» نیز من چنین حسی دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز