در رادیو فرهنگ؛

در آغاز هفته دفاع مقدس با «مستند فرهنگ» راهی سرزمین نور شوید

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۲۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۵۸۴۵
در آغاز هفته دفاع مقدس با «مستند فرهنگ» راهی سرزمین نور شوید
شنوندگان رادیو فرهنگ دوشنبه ۲۹ شهریورماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس همراه با برنامه «مستند فرهنگ» به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی در جنوب کشور سفر می کنند.

به گزارش برنا؛ شنوندگان رادیو فرهنگ دوشنبه ۲۹ شهریورماه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس همراه با برنامه «مستند فرهنگ» به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی در جنوب کشور سفر می کنند.

سمیه نجفی در این مستند شنوندگان را همسفر خود می کند تا به استان خوزستان در جنوب ایران ،به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی و دفاع مقدس سفر کنند‌ و همراه با کاروان رسانه راهی سرزمین نور شوند.

گفتگو با سردار فضلی  ومادر جوانان شهیدی که در منطقه فتح مبین وشوش در اهواز حضور پیدا کردند بخشی از این برنامه است که در این هم صحبتی  شنوندگان  بیشتربا اتفاقات هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس آشنا می شوند و از طریق این مستند همراه با سمیه نجفی و‌توصیف هایی که دارد ازنزدیک با منطقه آشنا می شوند.

قسمت اول از این مستند دوقسمتی را ساعت ۱۵:۳۰ امروز از شبکه رادیویی فرهنگ بشنوید .

گفتنی است در قسمت دوم این مستند نیز در ادامه مسیر ازمنطقه فتح المبین و سیدن به منطقه شلمچه وخرمشهر سمیه نجفی  با راوایان فرماندهان جنگ تحمیلی وچگونگی به پیروزی رسیدن ایران عزیز در دوران ۸سال جنگ تحمیلی گفت و گو می کند .

رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج‌ای ام‌ردیف۵۸۵ کیلوهرتز بشنوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز