«مدافع سلامتی» که اربعینی شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۲۳۶۱۹۳
«مدافع سلامتی» که اربعینی شد
علی عاشقیان،یکی از پرستاران بخش کرونا بیمارستان «مسیح دانشوری» با تلاش و پی گیری رادیو اربعین و همچنین ریاست کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین به آرزوی خود مبنی بر شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی رسید.

به گزارش برنا، علی عاشقیان، پرستار بخش کرونا بیمارستان مسیح دانشوری در مصاحبه با رادیو اربعین گفت :  یکی از آرزوهای بزرگ زندگی ام ، این  است که بتوانم  در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنم ؛چرا که تاکنون توفیق نداشته ام در این مراسم شرکت کنم .

وی با بیان اینکه از حدود دو سال پیش که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرده در بخش کرونا بیمارستان مسیح دانشوری و  در خط مقدم مقابله با این بیماری مشغول به کار است، اظهار کرد: وقتی انسان، عاشق امام حسین«ع» و خلق خدا باشد از ارائه خدمت  و رسیدگی به خلق خدا خسته نمی شود .

عاشقان با بیان اینکه بسیاری از بیماران کرونایی بستری در این  بیمارستان با ایمان به خدا و عشق به امام حسین «ع»و اهل بیت در کنار  روند درمان خود زیر نظر پزشکان و پرستاران توانسته اند بر بیماری کرونا غلبه کنند و سلامتی خود را باز پیدا کنند، خاطرنشان کرد : در واقع این بیماران در کنار اخذ دارو و طی روند درمان ،با ایمان و عشق به امام حسین«ع» برای زنده ماندن و سلامتی خود تلاش کردند و توانستند با  کسب سلامتی از بیمارستان مرخص شوند .

این مدافع سلامت ،در  پاسخ به این سوال که آرزویت چیست و اگر در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کردید از امام حسین چه می خواستید؟ گفت  :  از بزرگترین آرزوهایم ، ظهور هرچه زودتر امام زمان «عج»،دیدار با مقام معظم رهبری و همچنین سلامتی مردم ایران چ‌ریشه کن شدن ویروس کرونا است .

 این مدافع  سلامت همچنین با بیان  این که تاکنون  خود وی نتوانسته  در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کند از تمام کسانی که در  این راهپیمایی شرکت می‌کنند خواست که  برای  سلامتی تمام مردم ایران و عاشقان امام حسین «ع»به خصوص بیماران کرونایی دعا کنند .

بر اساس این گزارش در پی انجام این مصاحبه ، «عرفانی» ریاست کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین حسینی که گفتگوی این مدافع سلامت با  را رادیو اربعین را شنیده بود در تماس با این رادیو اعلام کرد که این پرستار باکسب نامه از واحد درمانی خود و ارائه آن به  سازمان اورژانس کشور می‌تواند امسال در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کند و به آرزوی خود جهت شرکت در  این راهپیمایی ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی برسد.

نظر شما