گفت و گوی اختصاصی با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در«من طهران» شبکه العالم؛

تلاش دشمنان برای ایجاد تنش در خلیج فارس و دریای عمان

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۶:۴۱
کد خبر: ۱۲۳۹۶۳۳
تلاش دشمنان برای ایجاد تنش در خلیج فارس و دریای عمان
سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهمان امشب برنامه «من طهران» شبکه العالم بوده و در خصوص تنش ها در آب های خلیج فارس و دریای عمان، گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش برنا، تهیه کننده «من طهران»، سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهمان این برنامه بوده و در خصوص واکنش ایران به تلاش های اخیر دشمنان در ایجاد تنش ها در خلیج فارس و دریای عمان، مطالبی را ارائه خواهد کرد.

فولادیان در اینباره گفت؛ چگونگی تغییر و تحولات در منطقه، اهداف مانورهای متعدد دریایی و زمینی ایران در منطقه، تنش های اخیر در آب های خلیج فارس و دریای عمان، و جنگ کشتی ها، رد اتهام رژیم صهیونیستی به ایران در هدف قرار دادن کشتی اسرائیلی و بی اثر بودن تهدیدات آنها، شیطنت های آمریکا در منطقه، برنامه های دامنه دار سپاه در توسعه ظرفیت های موشکی دریایی ایران، ماموریت های آبی سپاه و جایگاه آن در افق ده ساله از جمله موضوعات مورد بحث خواهد بود.

تهیه کننده «من طهران» همچنین افزود؛ تعاملات دو نیروی ارتش و سپاه با توجه به انتصاب فرمانده نیروی دریای ارتش از سوی مقام معظم رهبری و ماموریت های ناوگان نیروی دریایی ارتش از جمله موضوعات  مطروحه دیگر در این گفت و گو با سردار تنگسیری خواهد بود.

«من طهران» به تهیه کنندگی مهدی فولادیان و اجرای سمیر شوهانی، هفتم مهر، ساعت 21 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز