بهروز مفید:

نداشتن پیش تولید مناسب سم سریال سازی مناسبتی/ عجله کاری و دماری که از سریال سازی مناسبتی در می‌آورد!

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۰۵۸۶
نداشتن پیش تولید مناسب سم سریال سازی مناسبتی/ عجله کاری و دماری که از سریال سازی مناسبتی در می‌آورد!
بهروز مفید در خصوص نبود کیفیت بالا در سریال‌های مناسبتی با خبرگزاری برنا گفت و گو کرد که در ادامه می خوانید.

بهروز مفید، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه»، سریال تلویزیونی «محکومین» و سریال تلویزیونی «سرگذشت» فعالیت داشته، در پاسخ به این سوال که چرا با وجود حساسیت‌های تلویزیون در ساخت آثار مناسبتی سریال‌ها نتوانستند در این راه موفق عمل کرده و مخاطبان را به خود جذب کنند؟ به خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: من مخالف این موضوع هستم که تلویزیون در آثار مناسبتی نتوانسته مخاطبان را به خود جذب کند و چنین چیزی را قبول ندارم.

او افزود: به‌طور کل تنها راه حل شدن این معضلات زمان دادن به تولیدات مناسبتی است. متاسفانه در شرایط موجود نیز کارهای مناسبتی ما بسیار نزدیک آنتن درحال پخش است که همین موضوع به کیفیت کار لطمه می زند.

این تهیه‌کننده ادامه داد: من فکر می‌کنم برای اینکه یک کار موفق‌تر شود حداقل یک زمان یکساله را در مرحله پیش تولید و تولید نیاز دارد ولی عمدتا چنین امری مدام تقلیل پیدا کرده و همین مسئله لطمه زیادی به کار وارد  می کند. به نظرم اگر برای نوشتن فیلمنامه‌ها انرژی بیشتری گذاشته شود و در خصوص زمان مناسب برای تولید نیز فرصت داده شود شرایط بهتر از وضعیت موجود خواهد بود و از کیفیت بهتری برخوردار می‌شویم.

در پایان بهروز مفید در خصوص عدم اختصاص زمان کافی به سازندگان سریال گفت: تنها دلیل آن این است زمانی که با انجام یک کار موافقت می شود و عمدتا در آستانه پخش قرار می گیرد لطمه های زیادی به آن وارد می‌شود. در حال حاضر سازمان برای ساخت یک اثر مناسبتی ماه رمضان سال 1402 باید از الان شروع کند و واقعیت این است که سریال سازی برای سال 1401 همراه با شتاب زدگی خواهد بود و بهتر است تا این اتفاق برای دو سال آینده رخ دهد و زمان یک ساله را برای فیلمنامه وتولید بگذاریم تا یک کار قابل قبول تر داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز