فراخوان جشنواره فرهنگی هنری «۶۵+» منتشر شد/ تلاش برای نگاهی تازه به پدیده سالمندی

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۱:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۱۰۵۵
فراخوان جشنواره فرهنگی هنری «۶۵+» منتشر شد/ تلاش برای نگاهی تازه به پدیده سالمندی
فرهنگسرای امید جشنواره فرهنگی هنری «65+» را در 5 بخش اصلی و ویژه 2 گروه از مخاطبان برگزار می‌کند.

به گزارش برنا؛  فرهنگسرای امید همزمان با فرارسیدن هفته سالمند و برای گرامیداشت سالمندان، جشنواره فرهنگی هنری «65+» را در 5 بخش مختلف هنری برگزار می‌کند.

این جشنواره با هدف ایجاد روحیه نشاط، امیدآفرینی و تکریم منزلت اجتماعی سالمندان برنامه‌ریزی شده و بر موضوعاتی نظیر «اهمیت حضور سالمندان در جامعه و ایفای نقش اجتماعی»، «نگاهی تازه به پدیده سالمندی از دریچه توانایی»، «نقش محوری سالمندان در خانواده و اجتماع»، «معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های سالمندان» و ... تمرکز دارد.

جشنواره فرهنگی هنری «65+» در 5 بخش برگزار می‌شود که آفرینش‌های ادبی، نقد ادبی و هنری، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای تجسمی و صنایع دستی بخش‌های اصلی این رویداد هستند. علاوه بر این، این رویداد فرهنگی هنری در 2 گروه مجزا ویژه مخاطبان برگزار می‌شود؛ بخش اول باحضور خود سالمندان بالای 65 سال بوده و پذیرای آثار هنری این عزیزان است. بخش دوم نیز ویژه عموم است که هنرمندان کشورمان می‌توانند آثار خود را با محوریت سالمند به دبیرخانه این جشنواره واقع در فرهنگسرای امید ارسال کنند.

قوانین شرکت آثار در جشنواره فرهنگی هنری «65+» عبارتند از:

1- کلیه آثار ارائه شده در جشنواره می‌بایست توسط شرکت کنندگان تهیه و تولید شده باشد و فرد شرکت کننده توانایی باز تولید اثر و یا مشابه آن را داشته باشد.

2- هر شرکت کننده فقط در یک رشته می‌تواند، شرکت نماید.

3- کلیه آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره می‌بایست دارای شناسنامه مرتبط باشد.

4- رعایت ضوابط اختصاصی هر رشته؛ استناد به شیوه‌نامه جشنواره الزامی است.

5- تمامی رشته‌ها انفرادی می‌باشد.

6- کلیه آثار می‌بایست تا دهم آذرماه 1400 برای شرکت به مسابقه صرفاً از طریق درگاه اینترنتی مسابقه به نشانی  omid.farhangsara.ir  به دبیرخانه فرهنگسرای امید واصل شده باشد و آثاری که پس از این تاریخ ارسال شوند داوری نخواهد شد.

براساس این گزارش، جشنواره فرهنگی هنری «65+» نهم مهرماه همزمان با هفته سالمند برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان تا دهم آذرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای امید ارسال کنند. داوری آثار در دی ماه انجام شده و مراسم اختتامیه به همراه معرفی نفرات برگزیده در بهمن ماه انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز