مدیر سینما مگامال:

بهتر بود یک فیلم کمدی هم در کنار «قهرمان» اکران می‌شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۰۶:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۵۱۸۱
بهتر بود یک فیلم کمدی هم در کنار «قهرمان» اکران می‌شد
مدیر سینما مگامال با اشاره به اینکه فیلم «قهرمان» می‌تواند فروش خوبی در گیشه داشته باشد تأکید کرد که بهتر بود یک فیلم کمدی هم در کنار «قهرمان» اکران می‌شد.

محمد قنبری مدیر سینما مگامال در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، درباره اکران دو فیلم سینمایی «پوست» و «قهرمان» اظهار داشت: از نظر من به دلیل اینکه فیلم سینمایی «پوست» اثری خاص و متفاوت است احتمالاً در شرایط حاضر نتواند نظر مخاطبان چندانی را به خود جلب کند و نمی‌توان انتظار داشت که این فیلم فروش چندان بالایی داشته باشد.

قنبری خاطرنشان کرد: اما با توجه به اینکه مردم کم‌کم تمایل دارند که به سینما بروند و ترس از ابتلا به کرونا این روزها به واسطه واکسیناسیون سراسری کمتر شده و اکثر مردم جامعه واکسن زده‌اند قطعاً شرایط برای اکران فیلم‌ها بهتر شده و فیلم «پوست» هم فروش نسبتاً خوبی نسبت به دیگر فیلم‌هایی که در ماه‌های گذشته اکران شده‌اند خواهد داشت.

او افزود: اما با توجه به تجربه‌ای که از اکران فیلم‌های اصغر فرهادی داشته‌ایم و استقبالی که مردم از آثار او دارند که در فیلم‌های «فروشنده» و «جدایی نادر از سیمین» شاهدش بودیم به احتمال زیاد «قهرمان» نیز می‌تواند فروش بالایی داشته باشد و مخاطبان عام و دنبال‌کنندگان جدی سینما از این فیلم استقبال خواهند کرد.

مدیر سینما مگامال در ادامه اظهاراتش گفت: چند روز پیش خبرهایی درباره اکران فیلم سینمایی «گشت 3» شنیده می‌شد که اتفاق بسیار خوبی بود اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به نظر می‌رسد اکران این فیلم متوقف شده است. به هر حال اگر فیلمی کمدی در کنار «قهرمان» اکران می‌شد قطعاً دو فیلم می‌توانستند مکمل یکدیگر باشند و فروش بهتری داشتند که متأسفانه اینگونه نشد اما در هر حال بهتر بود یک فیلم کمدی هم در کنار «قهرمان» اکران می‌شد.

قنبری در پایان درباره عدم فروش بالای «درخت گرد» گفت: فیلم «درخت گردو» که اولین اکرانش در جشنواره فیلم فجر بود، از همان زمان به عنوان فیلمی تلخ و غمگین شناخته شد و در شرایط حاضر که جامعه روحیه خوبی ندارد طبیعی است که مردم از فیلم‌های تلخ استقبال نکنند و به نظر من دلیل عدم استقبال از فیلم خوب و با کیفیت «درخت گردو» همین مسئله بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز