فیلمهای کوتاه ایرانی در دور دنیا

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۵۸۵۰
فیلمهای کوتاه ایرانی در دور دنیا
پیمان شاه محمدی، مدیر امور توزیع/فروش بین المللی و تهیه کننده ی مستقل فیلم، از "انتخاب رسمی" فیلمهای کوتاه ایرانی" در آمریکا، کانادا، هلند و ایتالیا خبر داد."

به گزارش برنا، فیلمهای کوتاه "منفیِ 3625 " به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین بابائیان، "هفت سال ده روز کم" به کارگردانی و تهیه کنندگی حمید نوری، "ما تنها نیستیم" به کارگردانی اسماعیل جلایر و تهیه کنندگی پیمان شاه محمدی و اسماعیل جلایر، "دو روز" به کارگردانی پگاه ارضی و تهیه کنندگی پیمان شاه محمدی، در پانزدهمین جشنواره و بازار فیلم "رِد راک" آمریکا پذیرفته شدند. این جشنواره ی به شکلی خلاقانه و کاملا معماری شده هر ساله در "یوتای جنوبی" برگزار میگردد. در طول این سالها به سرعت به یک جشنواره ی بین المللی "با ارزش ورود بالا" تبدیل شد و در سال 2009 و 2013 در فهرست "جشنواره های برتر" مجله ی معتبر و معروف "مووی مِیکر" قرار گرفت. رد راک از تاریخ 18 تا 24 اکتبر 2021 در یوتای آمریکا برگزار میگردد.

شاه محمدی در ادامه گفت دو فیلم کوتاه "بچه ها" ، به کارگردانی امیر دریانی و تهیه کنندگی نعیم بختیاری و "هفت سال ده روز کم" به کارگردانی و تهیه کنندگی حمید نوری، در چهارمین حضور بین المللی شان، در باشگاه نمایش جشنواره ی "سینه کید" کشور هلند حضور خواهند داشت. این باشگاه یک پلتفرم جهانی آنلاین است که فقط برای متخصصان صنعت فیلم از سراسر جهان همچون شبکه های "زد دی اف"، "سوپر آر تی ال" و همچنین توزیع کنندگان متخصص و مدیران جشنواره هایی نظیر "برلیانه، زدلین، جیفونی، باف، جونیور فست و باستر"  در دسترس و رقابت است.  "سینه کید" مجموعه ای از بهترین فیلمهای "کودک و نوجوان" را که سالانه بیش از 400 محصول اخیر کودکان است را  از 13 اکتبر تا 31 دسامبر برای حرفه ای ها و متخصصان این صنعت ارائه می دهد.

وی در ادامه به اولین حضور بین المللی  فیلم کوتاه "بند"، به کارگردانی عرفان شمس، فیلمساز مقیم کانادا و تهیه کنندگی پیمان شاه محمدی و مهسا شمس در نوزدهمین جشنواره در کشور کانادا اشاره کرد."UWPG" این جشنواره از 19 تا 23 اکتبر به صورت آنلاین با توجه به همه گیری کورونا برگزار میگردد.

وی در پایان به حضور موفق و پی در پی بین المللی فیلم کوتاه "مصطفی" در کشورهای مختلف سراسر دنیا اشاره کرد که اینبار کشور "ایتالیا" میزبان مصطفی خواهد بود. مصطفی به کارگردانی علیرضا تیموری، فیلمساز مقیم سوئد و تهیه کنندگی پیمان شاه محمدی، علیرضا تیموری و کُرنلیا اسوِنسون قرار است در  "بیستمین" دوره ی جشنواره ی بین المللی فیلم "رجیو" که از 26 اکتبر تا 21 نوابر  برگزار میگردد، در  بخش "آزاد" جشنواره به صورت رسمی به رقابت بپردازد. فیلم کوتاه مصطفی دومین همکاری مشترک شاه محمدی با کشور سوئد و علیرضا تیموری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز