مهدی صباغ‌زاده:

«رمانتیسم عماد و طوبا» برای نسل جوان می‌تواند اثری جذاب باشد/ این فیلم به نهاد خانواده توجه دارد

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۰۶:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۸۵۹۲
«رمانتیسم عماد و طوبا» برای نسل جوان می‌تواند اثری جذاب باشد/ این فیلم به نهاد خانواده توجه دارد
مهدی صباغ‌زاده با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» به نهاد خانواده توجه دارد تأکید کرد این فیلم با توجه به موضوعش برای نسل جوان اثری جذاب و مفید است.

مهدی صباغ‌زاده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: اکران فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» که در اخبار منتشر شده به اشتباه دوازدهم آبان مطرح شده، سه یا چهار هفته بعد خواهد بود تا فاصله‌ای بین اکران دو فیلم «گشت 3» و «قهرمان» با این فیلم باشد.

صباغ‌زاده خاطرنشان کرد: پس از اکران دو فیلم «گشت 3» سعید سهیلی و «قهرمان» اصغر فرهادی شرایط اکران مشخص می‌شود و می‌توان حدس زد که فیلم‌ها در گیشه چه میزان فروش خواهند داشت. امیدوارم با اکران دو فیلم «قهرمان» و «گشت 3» شرایط خوبی در سینماها حاکم شود.

او افزود: فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده اثری است که به نهاد خانواده توجه دارد و ابعادی فانتزی نیز در قصه فیلم دیده می‌شود. این فیلم همانند فیلم قبلی کاوه صباغ‌زاده با عنوان «ایتالیا ایتالیا» اثری جذاب و دیدنی است که فکر می‌کنم مورد استقبال مخاطبان سینما قرار بگیرد.

این تهیه‌کننده در ادامه گفت: بازخوردهای بسیار خوبی را در جشنواره فیلم فجر شاهد بودیم و فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» نسبت به نسخه جشنواره هیچ تغییری نداشته و همان نسخه اکران می‌شود. خوشبختانه تا امروز اکثر منتقدان و مخاطبانی که این فیلم را دیده‌اند آن را اثری جذاب و سرگرم‌کننده دانسته‌اند که برای ما بسیار امیدوارکننده است.

صباغ‌زاده در پایان اظهار داشت: امیدوارم که مردم از فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» استقبال کنند. این فیلم با توجه به موضوعی که دارد برای نسل جوانی که به ازدواج فکر می‌کند و یا قصد تصمیم‌گیری در این زمینه دارد می‌تواند مفید و جذاب باشد و به جوانان پیشنهاد می‌دهم که دیدن این فیلم را در سینما از دست ندهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز