معرفی داوران بخش ایثار و شهادت جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۶:۴۷
کد خبر: ۱۲۵۳۶۳۶
معرفی داوران بخش ایثار و شهادت جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان
داوران بخش ایثار و شهادت پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شدند.

به گزارش برنا؛ عبید رستمی طی احکامی داوران بخش ایثار و شهادت پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان را معرفی کرد و بر این اساس محمد لارتی و حمید ساروخانی ارزیابی و بررسی آثار حاضر این بخش از جشنواره را برعهده دارند.

محمد لارتی کارگردان تئاتر، تهیه کننده، آهنگساز و بازیگر، متولد 1356 در کرمانشاه است. او از سال 1371 فعالیت خود در را از این استان آغاز کرد. لارتی داری مدرک کارشناسی موسیقی و کارشناسی ارشد زبان‌شناسی است و ریاست اداره هنرهای نمایشی و آوایی بنیاد شهید و امور ایثارگران را برعهده دارد.

همچنین حمید ساروخانی پژوهشگر، طراح صحنه و تهیه‌کننده تئاتر متولد ۱۳۴۹ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات مقاومت و دکترای زبا‌‌ن‌شناسی است و ریاست اداره هنرهای تجسمی و ادبی بنیاد شهید و امور ایثارگران را برعهده دارد.

وفاق، همدلی و انسجام و نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری، ترویج مفاهیم دینی و ارزش‌های انسانی و همچنین پاسداشت فداکاری‌ها و ایثار مدافعان امنیت کشور و قهرمانان ملی و مدافعان سلامت از جمله محورهای موضوعات است که داوران این بخش موردنظر قرار خواهند داد.

پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از ۵ تا ۱۰ آبان سال جاری به دبیری عبید رستمی در شهرستان مریوان در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز