رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

حداکثر ۲۵ روز فرصت است تا وزارتخانه آموزش و پرورش با سرپرست اداره شود

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۰:۰۷:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۵۸۰۶
حداکثر ۲۵ روز فرصت است تا وزارتخانه آموزش و پرورش با سرپرست اداره شود
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس علیرضا منادی سفیدان در برنامه «رویداد» رادیو فرهنگ گفت: دولت تا چهارم آذر ماه وقت دارد تا وزیر را معرفی کند. یعنی حداکثر 25 روز فرصت است تا این وزارتخانه با سرپرست اداره شود.

به گزارش برنا؛ برنامه «رویداد» رادیو گفت‌وگو با موضوع شروع فصل تحصیلات و لزوم تعیین تکلیف وزیر وزارت آموزش و پرورش با علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

علیرضا منادی سفیدان با اشاره به اینکه قانونا دولت تا سه ماه فرصت دارد تا وزیر آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند، گفت: دولت تا چهارم آذر ماه وقت دارد تا وزیر را معرفی کند. یعنی حداکثر 25 روز فرصت است تا این وزارتخانه با سرپرست اداره شود.

وی با ذکر اینکه مجلس و دولت در تعامل با همدیگر هستند، بیان کرد: همکاران ما در مجلس گزینه هایی را برای این سمت به دولت معرفی کرده اند و امیدواریم تکلیف وزارتخانه آموزش و پرورش هم با حضور یک وزیر مناسب و کارآمد مشخص شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو بر وظیفه سنگین وزیر آموزش و پرورش تاکید و اظهار کرد: در شرایطی که رویکرد آموزش به طرف مجازی رفته و فرزندان ما دو سال است از آموزش حضوری محروم هستند لذا می طلبد تا فردی جامع، قوی، متخصص تعلیم و تربیت و با سوابق اجرایی قوی از دل آموزش و پرورش و با انرژی برای این وزارتخانه در نظر گرفته شود تا بتواند از عهده این وزارتخانه بسیار سنگین در ایام پسا کرونا بر بیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز