در گفت وگو با «سلام تهران»؛

ویژه برنامه های میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی تشریح شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۹:۴۵
کد خبر: ۱۲۵۸۲۱۱
ویژه برنامه های میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی تشریح شد
دعای کمیل حاج منصور ارضی در حرم حضرت عبدالعظیم بزودی برگزار می شود .

به گزارش برنا؛ عباس سلیمی در تماس با برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، از خدمات ویژه آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی، در ایام ولادت این حضرت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، عباس سلیمی معاون فرهنگی و ارتباطات آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در تماس تلفنی با برنامه « سلام تهران»، برنامه های هفته ولادت این حَضرت را تشریح کرد و گفت: امسال هم مراسم بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ۱۶ تا ۲۲ آبان برگزار خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۸۰ برنامه برای این هفته تدارک دیده شده است. امروز ویژه برنامه محفل قرآنی را با حضور قاریان مطرح داریم. خادمین آستان مقدس با حضور در منزل خانواده های شهدا با آنان تجدید میثاق خواهند کرد. فردا آیین تعویض پرچم گنبد حضرت برگزار می شود. همچنین خادمین افتخاری نمونه تقدیر خواهند شد. جشن میلاد هم با حضور قاریان، مادحین و... برگزار می شود. همچنین فردا بازدید از موزه آستان قدس برای علاقه مندان رایگان است. براساس برنامه ریزی ها، تعدادی از دختران و پسران هم مراسم عقدخود را در تالار آستان قدس برگزار خواهند کرد.

سلیمی با اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تمام برنامه هایی که مردم حضور دارند، مطرح کرد: تعدادی از این برنامه ها مجازی هستند اما توجه به دستورالعمل ها اولویت اول و دستور کار ماست.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه دعای کمیل آستان از چه زمانی مجددا برگزار می شود، بیان کرد:اتفاقا هفته پیش حاج منصور ارضی به بنده پیغام داده بودند. محلی که حاج منصور دعای کمیل را قرائت می کردند مسجد جامع حرم مطهر بود که در حال حاضر در دست ترمیم است. به محض پایان این مرمت ها، دعای کمیل از سرگرفته می شود.

وی یادآور شد: به مناسبت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی، تخفیف های ویژه برای هتل کرامت در نظر گرفته شده است. همچنین در روز میلاد پزشکان متخصص دارالشفای کوثر به صورت رایگان به مردم خدمت می کنند.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای مصطفی امامی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز