زمزمه‌های تأسیس پلتفرم اختصاصی تلویزیون / سریال توقیف شده کمال تبریزی پخش می‌شود؟

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۰۹:۳۸:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۸۵۰۴
زمزمه‌های تأسیس پلتفرم اختصاصی تلویزیون / سریال توقیف شده کمال تبریزی پخش می‌شود؟
در کشاکش جدال دوباره میان صدا و سیما و وزارت ارشاد بر سر تصدی گری وی اودی ها، شنیده می شود تلویزیون تصمیم دارد یک پلتفرم اختصاصی راه بیندازد. برای شروع هم سراغ سریال توقیفی کمال تبریزی خواهد رفت.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، از مدت ها پیش زمزمه هایی به گوش میرسید که صدا و ســیما تصمیم دارد یک پلتفرم اختصاصی تاسیس کند. حالا بر اساس شنیده ها، ماجرا جدی تر شده است و عزم تلویزیون جزم تر از قبل.

درباره اینکه صدا و ســیما برای راه اندازی وی او دی چه تصمیمی دارد، چند گزاره شنیده می شود.پرتکرارترین شایعه این اســت که تلوبیون گزینه اصلی برای تبدیل به وی او دی اختصاصی صدا و ســیما اســت. با این حال ایده راه اندازی یک پلتفرم با نامی دیگر هم شنیده می شود. سایت و اپلیکیشــن تلوبیون ابزاری برای آرشیو برنامه های تلویزیون محسوب می شود. با این حال در یک سال اخیر چند محصول اختصاصی تولید و پخش کرده است. این اتفاق در بازه انتخابات رقم خورد که شاهد برنامه هایی با فضای بازتر از برنامه های تلویزیونی بودیم. آیا چنین برنامه هایی قلق گیری تلویزیون برای تبدیل تلوبیون به وی او دی است؟

شورای مجازی صدا و سیما در دوران ریاست علی عسکری، طرح راهاندازی وی اودی را مطرح کرد. حالا شنیده می شود تیم جدید دنبال اجرایی کردن ایده هســتند. این یعنی در اصل تاســیس پلتفرم شائبهای وجود ندارد منتها مثل هر «شــنیده» دیگر چه بسا دیر یا زود شــاهد تکذیبیه باشیم. خاصه آن که صحبت از تلوبیون و سرزمین کهن هم شده و حساسیت دوچندان اســت! با این حال همین قدر اطمینان داشته باشید که چنین سودایی در سر مدیران هست.

برای اطلاع از اصالت خبر، به منابع موثق اعتماد کرده ایم. با این حال با کمال تبریزی تماس گرفتیم تا مسئله رفع توقیف سرزمین کهن به کمک وی اودی را پیگیری کنیم. پاسخگو نبود و پیامک فرستادیم. با این حال ترجیح کمال تبریزی سکوت است.»

منبع: هفت صبح

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز