عضو هیات رییسه اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در گفت و گو با رادیو ایران:

تاکسی های اینترنتی برای یک مسیر، نرخ پایه و مشخصی ندارند

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۴:۲۷
کد خبر: ۱۲۵۹۳۴۲
تاکسی های اینترنتی برای یک مسیر، نرخ پایه و مشخصی ندارند
«رضا الفت نسب» گفت:آمارها حکایت از آن دارد که نرخ کرایه در تاکسی های اینترنتی بسیار ارزان تر از قیمت تاکسی های بی سیم است.

به گزارش برنا؛  «رضا الفت نسب» عضو هیات رییسه اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، در برنامه «سلام صبح بخیر» به بحث قیمت گذاری تاکسی اینترنتی پرداخت و در پاسخ به این پرسش که تعرفه های تاکسی های اینترنتی را چه کسی تعیین می کند؟ گفت: تاکسی های اینترنتی برای یک مسیر نرخ پایه و مشخصی ندارند و قیمت آن همانند سایر کشور بر حسب مسافت، ترافیک و تجمع کاربر راننده و مسافر و ... تعیین می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز هر دو طیف مسافر و راننده از وضعیت قیمت کرایه تاکسی ها، گله مند هستند، گفت: وقتی به دلیل شرایط اقتصادی قیمت کالاها، اجناس و خدمات به شکل فزاینده ای بالا رفته؛ کاربر راننده توانایی مقاومت در برابر این حجم گرانی را ندارد، در برخی زمان ها دیده شده کاربران برای کسب درآمد بهتر، خود را از دسترس خارج می کنند و به کاری غیر از تاکسی اینترنتی روی می آورند.

عضو هیات رییسه اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در بخش دیگر خاطر نشان کرد: علی رغم تمام گله مندی ها، آمارها حکایت از آن دارد که نرخ کرایه در تاکسی های اینترنتی بسیار ارزان تر از قیمت تاکسی های بی سیم است.

برنامه سلام صبح بخیر شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 6:35 به تهیه کنندگی زهرا قائدی و حسین معصومی و اجرای محمد نظری و سعید توکلی از رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز