«سه حرفی» امشب با طلاق هاشور می خورد

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۷:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۲۱۱۵
«سه حرفی» امشب با طلاق  هاشور می خورد
فیلم «سه حرفی» به کارگردانی وحید بیطرفان از امروز در پلتفرم هاشور پخش می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ وحید بیطرفان نویسنده و کارگردان «سه حرفی» درباره این فیلم گفت: سه حرفى یک عاشقانه آرام است که به معضل طلاق عاطفى می پردازد . عاشقانه اى از جنس آرامش که پایدارى روابط زناشویی را در بستر اجتماعى با رویکرد سایکودرام بیان می کند. پویان و بهار زوجى هستند که بدلیل روزمرگى ، دچار تکرار شده اند و عشق میان آنها به سمت سردى رفته است.

index

پویان استاد دانشگاه در رشته فلسفه است و بهار ، روانشناس و مشاور خانواده است و مشکل پویان و بهار از جایى بیشتر مى شود که پویان قصد دارد جدولى طراحى کند تا مردم دنیا را از رخوت و روزمرگى نجات دهد .

بیطرفان افزود: فیلم «سه حرفی»  همزمان با پخش آن در پلتفرم هاشور ، تور فستیوال‌های خارجی خود را نیز آغاز خواهد کرد .

index

وحید بیطرفان فارغ التحصیل رشته کارگردانى و تدوین سینماست و تاکنون فیلم و سریال هاى بسیارى از او به عنوان تدوین گر و کارگردان از رسانه ملى پخش شده که می توان به سریال پلیسى «تلاطم» که سال ٩٨ در هفته ناجا از شبکه پنج سیما پخش شد و مجموعه ما و بى ما که هم اکنون در حال پخش از شبکه دو سیماست اشاره کرد . وحید بیطرفان فیلم سینمایى «پنجشنبه شب» را نیز در سال ٩٠ در ژانر دلهره ساخته که از شبکه نمایش خانگى پخش شد .

index

مهران هادی، نیلوفر پارسا، فاطیما درستکار، فاطمه جوان بختی، صفا صوفی سیاوش، حسام الدین آریان فر، با حضور رضا بیطرفان از بازیگران این فیلم هستند و از دیگر عوامل آن می توان به وحید بیطرفان (تهیه کننده )، پویان مقدم(مدیر فیلمبرداری)، وحید بیطرفان (تدوین )کیارش قوام زاده (طراح صحنه و لباس)، کوروش علیزاده ( طراح گریم ) اشکان پورتاجی (مدیر صدابرداری)، دانیال شهرتى (موسیقى متن ) ، پارسا عاشقان( طراحى و ترکیب صدا  ) حسین صفریان بحرى ( دستیار اول کارگردان و برنامه ریز ) فروغ غیاثوند(منشی صحنه) اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز