بررسی وضعیت نا مشخص صنعت دامپروری در برنامه «ایران امروز»

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۲۶۶۹۱۳
بررسی وضعیت نا مشخص صنعت دامپروری در برنامه «ایران امروز»
برنامه «ایران امروز» با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی و وضعیت نا مشخص صنعت دامپروری در آینده می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «ایران امروز» یکشنبه ها گفت: صنعت دامپروری در چند سال اخیر با مشکلات بسیار جدی در بحث تامین نهاده، گرانی علوفه، کسادی بازار و ... مواجه شد.

وی ادامه داد:  خشکسالی ناشی از کاهش بارش در سال زراعی جاری این صنعت را نیز تحت تاثیر تبعات منفی خود قرار داده است.

پاتیمار افزود: وضعیت دامداری‌ها باوجود این مشکلات ریز و درشت مطلوب نیست و امکان دارد در آینده‌ای نه چندان دور اگر چاره‌ای برای رفع مشکلات فعالان این حوزه اندیشیده نشود، این واحدها نیز در صف تعطیلی و ورشکستگی قرار بگیرند و در نهایت این مسئله منجر به بیکاری کارگران شاغل در این واحدها شود.

تهیه کننده برنامه «ایران امروز» تصریح کرد: با توجه به اینکه لبنیات و گوشت قرمز یکی از نیازهای ضروری در سبد کالای خانوارها محسوب می‌شود، افزایش قیمت و کمبود این محصول در بازار می‌تواند سبد تغذیه‌ای خانوارها را با مشکلات جدی مواجه کند.

از همین رو ما در برنامه «ایران امروز» یکشنبه میزبان مهندس منصور پوریان رئیس مجمع صادر کنندگان دام کشور و مهندس جواد  آزاد رئیس اتحادیه سراسری صنعت دامپروران کشور می شویم و در این خصوص بحث و گفت و گو می کنیم.

 گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه ها از گروه دانش و اقتصاد ،به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و اجرای محمدرضا درویش و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز