نیلوفر رجایی‌فر در گفت‌وگو با برنا:

«خوشنام» روایتگر قصه خانواده‌ای دوست‌داشتنی با دردسرها و ماجراهای جذاب است

۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۰۸:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۷۲۲۶
«خوشنام» روایتگر قصه خانواده‌ای دوست‌داشتنی با دردسرها و ماجراهای جذاب است
من نقش دختر دردانه خانواده‌ را بازی می‌کنم که داستان‌های مختلف خود را دارد. قصه خواستگارهای مختلف و دوستش شهرام که عاشقش است را در این سریال شاهد هستیم.

نیلوفر رجایی‌فر بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «خوشنام» ایفای نقش می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: سریال «خوشنام» در فضایی روایت می‌شود که حس و حال و اتمسفر دلچسبی دارد. در این سریال شاهد روایت قصه خانواده‌ای دوست‌داشتنی هستیم که دردسرها و داستان‌های بسیاری دارند.

پشت صحنه سریال «خوشنام»

رجایی‌فر خاطرنشان کرد: من نقش دختر دردانه خانواده‌ را بازی می‌کنم که داستان‌های مختلف خود را دارد. قصه خواستگارهای مختلف و دوستش شهرام که عاشقش است را در این سریال شاهد هستیم. این دختر که بهیار بیمارستان است مملوء از حس سرزندگی است و به نظر من شخصیت جذابی دارد که برخی مواقع از برادرش شهرام تأثیر گرفته و مثل او صحبت می‌کند و رابطه‌ای با او دارد که واقعاً بامزه و جالب است.

او افزود: در این سریال نقش متفاوت و خاصی دارم. وقتی با آقای نجف‌زاده برای ایفای این نقش صحبت کردم و در پیش‌تولید برای پرورش آن صحبت و تمرین می‌کردیم من فکر نمی‌کردم که نقشم خیلی متفاوت باشد، من فکر می‌کردم به اندازه این کاراکتر شور و انرژی ندارم اما علیرضا نجف‌زاده در من این شور و انرژی را دیده بود و به من اعتماد کرد و از او برای این اعتماد ممنون هستم. به مرور وقتی جلوتر رفتیم با کمک نویسنده و آقای نجف‌زاده تمام جزئیات مثل شیطنت‌هایی که این کاراکتر دارد و کودک درونش که کاملاً زنده است را کشف کردیم و به نظرم امروز نقش بامزه‌ای را ایفا می‌کنم که امیدوارم مورد توجه مردم هم قرار بگیرد.

این بازیگر در پایان گفت: با توجه به گروه تولید که بسیار حرفه‌ای و کار بلد است، بازیگران توانمند با نقش‌هایی متفاوت مثل شهره لرستانی که بازی متفاوتی از او می‌بینیم، حضور خانم سپاه‌منصور که جلوی دوربین بی‌نظیر است، حمید لولایی که همیشه بازیگر توانمندی بوده، عباس جمشیدی‌فر که بار کمدی را بر دوش دارد و هومن حاجی‌عبدالهی که نقش متفاوتی دارد فکر می‌کنم بازخورد خوبی را شاهد باشیم. افرادی که از من خیلی باتجربه‌تر هستند و در جریان این سریال قرار دارند هم همین نظر من را دارند و به همین دلیل به دیده شدن «خوشنام» بسیار امیدوار هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز