هومن حاجی‌عبدالهی در گفت‌وگو با برنا

فرقی ندارد که یک اثر خوب از چه رسانه‌ای پخش می‌شود، مردم از آثار با کیفیت استقبال می‌کنند

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۱۶۱۴
فرقی ندارد که یک اثر خوب از چه رسانه‌ای پخش می‌شود، مردم از آثار با کیفیت استقبال می‌کنند
هومن حاجی‌عبدالهی با اشاره به ظهور پلتفرم‌ها و جدی‌تر شدن رقابت برای جذب مخاطب در رسانه‌های مختلف تأکید کرد که مردم از آثار خوب استقبال می‌کنند و برایشان فرقی ندارد که این اثر در چه رسانه‌ای پخش می‌شود.

هومن حاجی‌عبدالهی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: به نظر من تلویزیون باید یک بازیابی توانی در زمینه‌های مختلف اعم از بحث رقابت و بودجه داشته باشد. امروز رقبایی جدی مثل پلتفرم‌ها وارد این عرصه شده‌اند و با آثار خود که آزادی‌های بیشتری نسبت به تلویزیون دارد به هر حال توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

حاجی‌عبدالهی تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر تلویزیون توان مالی خود را افزایش دهد و هنرمندانی که از تلویزیون رفته‌اند و سال‌هاست با رسانه ملی کار نمی‌کنند را شناسایی کرده و با تمهیداتی به رسانه ملی برگرداند، امکان رقابتی جدی با دیگر رسانه‌ها را دارد. دیگر شرایط مثل گذشته نیست که تلویزیون رقیبی نداشته باشد یا حداقل رقبایش بسیار اندک باشند، برای موفقیت در این عرصه رسانه‌ها به برنامه‌ریزی‌ها و آسیب‌شناسی‌های دقیق نیاز دارند.

وی افزود: مردم از هر اثر نمایشی با کیفیتی استقبال می‌کنند و برایشان فرقی ندارد که این اثر در تلویزیون پخش می‌شود یا پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی یا سینما؛ هر رسانه‌ای که بتواند اثر خوب تولید کند قطعاً می‌تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند و چه بهتر که رسانه ملی این کار را انجام دهد چرا که مردم با خیال راحت بدون پرداخت هزینه می‌توانند آثار تلویزیون را مشاهده کنند.

این بازیگر در پایان اظهاراتش تأکید کرد: بهتر است تلویزیون علاوه بر تلاش برای همکاری دوباره برخی هنرمندان که به نوعی تمایل به همکاری با این رسانه را ندارند به آسیب‌شناسی در زمینه‌های مختلف بپردازد، تلویزیون می‌تواند پرمخاطب‌ترین رسانه کشور باشد چرا که مردم برای دیدن آثار آن هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و رسانه ملی باید از این امکانات و قابلیت‌ها استفاده کند تا بتواند در رقابت با دیگر رسانه‌ها موفق باشد.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز