پس از دیدار با معاون اجتماعی ناجا

مهدی فرجی از همکاری و همراهی پلیس با کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری خبر داد

۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۷۳۹۴۴
مهدی فرجی از همکاری و همراهی پلیس با کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری خبر داد
در دیدار تهیه کنندگان و برنامه سازان سینما و تلویزیون با سردار حاجیان معاون اجتماعی ناجا،مهدی فرجی رئیس هیئت مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری، سعید ابوطالب عضو هیئت مدیره و امیرحسین خرم شاهی قائم مقام و مدیر اجرایی کانون و سید امیر پروین حسینی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید کنندگان فیلم و برنامه های تصویری نیز حضور داشتند که در این باره مهدی فرجی با ما همکلام شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهدی فرجی رئیس هیات مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در خصوص دیدار با سردار حاجیان معاون اجتماعی ناجا گفت: جلسه بسیار مفیدی را پشت سر گذاشتیم و می توان گفت افق جدیدی در خصوص تولیدات پلیسی در این نشست مطرح شد و جالب این که سردار حاجیان نیز با رویکرد مثبت نگاه ویژه ای به همکاری با تهیه کنندگان و برنامه سازان در حوزه آثار پلیسی داشت و اتفاقا مباحثی که از سوی ایشان مطرح شد می تواند در ادامه این همکاری و همراهی به رشد کیفی و کمی تولیدات در عرصه آثار پلیسی که طبیعتا جزء ژانر های پرمخاطب در همه دنیا محسوب می شود بیانجامد.

مهدی فرجی افزود: افراد حاضر در جلسه که عموما از برنامه سازان و تهیه کنندگان رسانه بودند مطالب مهمی در خصوص ساخت آثار در این ژانر اشاره کردند و حتی درخواست هایی در این زمینه داشتند که با نگاه مساعد معاون محترم اجتماعی ناجا مواجه شد دیدگاه کلی ایشان بسیار همسو با تهیه کنندگان بود وحتی مقرر شد این جلسات به شکل فصلی برگزار شود تا با تعامل بیشتر به سمت تولیدات غنی تر و قوی تری در بحث آثار پلیسی برویم. 

رئیس هیات مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری گفت: این کانون با 400 عضو فعال که عموما از تهیه کنندگان با سابقه و کار بلد محسوب می شوند قطعا ظرفیتی است که نیروی انتظامی می تواند برای به تصویر کشیدن اقدامات ، فعالیت ها وماموریت های خطیر خود که عموما بر اساس ایجاد امنیت و آرامش برای مردم کشور است سود ببرد. طبیعتا در این تعامل دو سویه بین ما و ناجا همکاران من در این کانون می توانند در گونه های مختلف برنامه سازی از سریالها و تولیدات دیگر رسانه ای با معاونت اجتماعی ناجا همراه باشند و در حقیقت این گنجینه موقعیتی است تا نیروی انتظامی نیز با خیال راحت کارش را به دست کاربلدان و باتجربه های برنامه سازی بسپارد. 

فرجی در پایان گفت: ما حصل جلسه بسیار مفید و موثر بود و تصورم بر این است که این دست جلسات میان کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری و ارگانهای مختلف می تواند فصل مشترکی باشد برای رسیدن به همکاری ها و همراهی های قابل قبول در آینده که بی شک محصول آن با استاندارد بالا می تواند در اختیار مخاطبان انواع مدیوم در رسانه های مختلف باشد.

65

قابل ذکر است یکشنبه مورخ 21 آذر ماه 1400 محل برگزاری نشست دوستانه و صمیمی میان پلیس و اهالی فرهنگ و هنر بود. در این نشست که سردار حاجیان، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی ، جانشین و معاون اجرایی معاونت و از طرف دیگر غلامرضا موسوی، سید ضیاء هاشمی، سید جمال ساداتیان، محمد مهدی عسگرپور، جهانگیر کوثری، مهدی فرجی، امیر خرم شاهی، سید مسعود اطیابی، مهدی صباغ زاده، مرتضی شایسته، محمد حسین فرح بخش، حبیب اسماعیلی، سید احمد میر علایی، امیر حسین شریفی، کامران حجازی، مجتبی متولی، محمد یمینی، روح اله برادری، سعید ابوطالب، علی قائم مقامی، دانش اقباشاوی، مهرداد فرید، سید خانی، محمود دینی، سامان سالور، سعید الهی، ابراهیم اصغری، سلیمان علی احمدی، کامران ملکی، حسن مصطفوی، مهدی بدرلو، جلیل شعبانی، یوسف محمدزاده، محمد احمدی به میزبانی موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر در ستاد فرماندهی کل انتظامی برگزار شد، گفتگوی دو سویه بین جامعه هنری کشور و پلیس شکل گرفت.

 سردار حاجیان سینما را هم راستای اهداف سازمانی پلیس در زمینه فرهنگی سازی عمومی دانسته و از اهالی فرهنگ و هنر خواست تا با حضور در بخش های تخصصی پلیس، به پژوهش در پرونده های موجود پرداخته و با تولیدات هنری سهمی در کاهش جرائم و نهایتا رسیدن به جامعه ای سرشار از آرامش و امید داشته باشند. ضمنا از موسسه فرهنگی هنری ناجی هنر به خاطر برگزاری این نشست تشکر و تداوم این جلسات را به صورت فصلی خواستار شدند.

در پایان برخی از تهیه کنندگان، کارگردانان و اقشار مختلف هنری نیز ضمن تقدیر و تشکر از فراهم آوردن چنین بستری برای هر دو طرف به بیان پیشنهادات، انتقادات و مطالبات خود در زمینه خدمات پلیسی پرداخته که همراهی سردار معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی را در برخی زمینه ها به همراه داشته است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز