قیمت شیرینی به دلار بستگی دارد

۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۷۳۹۵۱
قیمت شیرینی به دلار بستگی دارد
رییس اتحادیه قنادان وشیرینی فروشان با اشاره به افزایش مواد اولیه شیرینی عنوان کرد: این مواد با توجه به افزایش دلار بالا رفته و امروز یافتن روغن برای ما دشوار است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علی بهره مند در برنامه در انتهای الوند که از شبکه دوم سیما پخش شد اظهار کرد: قیمت شیرینی دست ما نیست و نوسان مواد اولیه موجب افزایش شیرینی شده است. قیمت گذاری از سوی انجمن حمایت و اتاق اصناف انجام می شود و این مصوبه از سوی اتحادیه به همکاران قناد و شیرینی فروش ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: آخرین مصوبه برای قیمت شیرینی های پرمصرف مشخص است. شیرینی تر 78 هزار تومان، شیرینی دانمارکی 65 هزار تومان، شیرینی زبان 65 هزار تومان، کیک یزدی نیز 49 هزار تومان برای واحدهای درجه یک است.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان تاکید کرد: اگر واقعا واحدی از این قیمت تخلف کرد مردم به اتحادیه اعلام کنند. این چند قلم مصوب است و همه واحدها باید رعایت کنند.

بهره مند تصریح کرد: این قیمت ها براساس افزایش مواد اولیه است که این امر نیز به دلار بستگی دارد. امروز تهیه روغن برای ما دغدغه شده است.

وی گفت: روغنی که 170 هزار تومان می خریدیم را نمی توانیم بالای 430 هزار تومان پیدا کنیم. اتحادیه در تهیه مواد اولیه کاری نمی تواند کند.

رییس اتحادیه شیرینی فروشان یادآور شد: شیرینی ناپلئونی نیز قیمت مصوب 78 هزار تومان دارد که البته قیمت این شیرینی و شیرینی هایی از این دست به دلیل مواولیه می تواند متفاوت باشد و متریال این نوع شیرینی ها فرق می کند.

لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی "درانتهای الوند" شنبه تا چهارشنبه هر هفته به تهیه کنندگی امیرحسین آذر، کارگردانی مسعود مرعشی و با اجرای مجید یحیایی، حامد مهربانی، غزاله کفاش طلب، فرشته علیپور و پدرام ابدان ساعت ۰۷:۰۰ صبح روی آنتن شبکه دوسیما می‌رود.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز