اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا

۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۷۶۱۹۱
اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا امروز دوشنبه 29 آذر ماه به شرح زیر است.

محسن چاوشی پر فالوورترین خواننده ایرانی/ رقابت همایون شجریان با رضا صادقی!

در یک بررسی میدانی خبرگزاری برنا حضور فعال خوانندگان در شبکه های اجتماعی را با پیوست تعداد فالوور و میزان بازدید از 3 پست آخر بررسی می کند. به نظر شما کدام خوانندگان پاپ و سنتی در شبکه های اجتماعی بازدید بیشتری دارند. «این گزارش تا تاریخ یکشنبه 7 آذرماه 1400 تهیه و تنظیم شده است»

نجاریان: بودجه افزایش یافته در صدا و سیما باید صرف تولیدات نمایشی شود/ شبکه‌های ضعیف باید با قوت و قوام شروع به کار کنند!

تلویزیون در سال‌های گذشته به شدت در بحث بودجه و نحوه استفاده از درآمدهای اقتصادی‌اش با توجه به تعداد بالای عوامل و البته تولیدات دچار چالش بوده است. طبیعی است با افزایش 65 درصدی بودجه پر مخاطب‌ترین رسانه کشور نحوه مدیریت مالی و چگونگی هزینه به بهترین شکل ممکن موضوعی است که این روز ها دغدغه مدیران و سیاست گذاران صدا و سیما می باشد. تهیه کننده «جشن سربرون» که این روز ها مراحل ساخت سریال پر هزینه و احتمالا جذابش را پشت سر می‌گذارد در گزارش اختصاصی خبرگزاری برنا با همین موضوع با ما همکلام شد تا از زاویه‌ای دیگر این مبحث را بررسی نماید.

سعید جلالی: اقتباس باید دقیق و هوشمندانه صورت بگیرد!

بحث اقتباس، برداشت آزاد و کپی برداری موضوعاتی است که همیشه آثار مختلف را به حاشیه می برد. موضوع برداشت آزاد، اقتباس و کپی برداری و تفاوت آنها از یک سو با هم دارد؟ در این خصوص با نویسندگان و کارشناسان این موضوع را به طور اختصاصی بررسی کرده ایم که یکی از این گفت و گوها در ذیل آمده است.

یلدا در تلویزیون چه خبر؟

صدا و سیما همگام با سنت دیرینه ایرانیان در شب نشینی یلدا، ویژه برنامه های متنوعی را در آخرین لحظات پاییز آماده پخش دارند.

مهدی هاشمی به سراغ «کیدنا» رفت

مهدی هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان اولین بازیگر سریال رئال انیمیشن «کیدنا» به نویسندگی علی شمس و کارگردانی امیرحسین قهرایی مقابل دوربین رفته است.

بازیگر مطرح لبنانی در سریال «نجلا»

تصویربرداری فصل دوم «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در حالی ادامه دارد که آن ماری سلامه از جمله بازیگرانی است که در این فصل به این پروژه اضافه شده است.

گاف جزیره به نام مقدم به کام زنجانپور!+فیلم

محمد رضا یزدانپرست مجری برنامه "از من بپرس" گاف شعر خوانی اکبر زنجانپور را در سریال جزیره منتشر کرد.

توضیح ساترا درباره حذف سریالی با بازی گلشیفته فراهانی

ساترا در واکنش به حذف سریالی با بازی گلشیفته فراهانی از پلتفرم‌های اینترنتی اعلام کرد که درباره صلاحیت افراد اظهار نظر نمی‌کند.

بازیگر مرد زخم کاری در نقش یک زن!

فیلم «برای آوا» به نویسندگی و کارگردانی محسن سراجی و تهیه کنندگی فرانک فروتن ابتدای سال جاری کلید خورد و اکنون مراحل پس تولید را پشت سر می گذارد.

عاملی: فرهنگ اسلامی باید در حد فاخر عرضه شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنفرانس سیاست گذاری عمومی و حکمرانی اسلامی گفت: فرهنگ اسلامی‌ باید در فاخرترین حد عرضه شود. فرهنگ سطح پایین نمی تواند جاذبه های لازم را برای زندگی فراهم کند.

نجف لکزایی: محور راه در حکمرانی ولایی بر مبنای مشارکت مردم است

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: در حکمرانی ولایی محور راهبردی همه انبیا الهی و ائمه معصومین(ع) مبتنی بر تربیت و مشارکت مردم است.

معرفی کتاب؛

«بحران‌های جمهوریت» واکاوی جنگ ویتنام از منظری فلسفی

«بحران‌های جمهوریت» مجموعه‌ای از چهار مقاله از هانا آرنت است، که به سیاست معاصر آمریکا و بحران‌هایی که در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ با آن روبه‌رو بود می‌پردازد.

 

«شبح کژدم» در سینماتک خانه هنرمندان ایران

«شبح کژدم» در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز