« قوام پور» حافظ خوانی کرد

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۵:۰۵
کد خبر: ۱۲۷۶۵۰۶
« قوام پور» حافظ خوانی کرد
آیین نکوداشت استاد « ناصر قوام پور» در شبکه رادیویی فرهنگ برگزار شد و در این مراسم از تلاش صادقانه ایشان قدردانی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  مراسم آیین نکوداشت  استاد « ناصر قوام پور» با هدف تکریم از پیشکسوتان ، حفظ فرهنگ احترام به بزرگان و اساتید برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور علیرضا حبیبی مدیر شبکه رادیویی فرهنگ و مدیران گروه‌های برنامه ساز شبکه ، جمعی از همکاران و برنامه سازان همراه بود از « ناصر قوام پور» به پاس نیم قرن همراهی با رادیو  تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ تکریم بزرگان را یکی از آیین های باستانی ریشه دار در این سرزمین عنوان کرد و گفت :پاسداشت بزرگان و قدردانی از تلاش افراد امری پسندیده است که  منشا آن آیین سپاس و مهرورزی است که در ذات بشر به ویژه فرهنگ ایرانیان است و در محدوده کوچکتر این مهم در محیط کاری و فعالیت شغلی نمود می یابد.

وی ادامه داد: همکاری در یک مجموعه در سال‌های متمادی برای افراد علقه به وجود می آورد بخصوص اگر در رادیو باشد که به اقتضای کار در این رسانه گرم و صمیمی همکاران چون اعضای یک خانواده ای سالیان سال در کنار هم زندگی می کنند و همانگونه که برای مردم فضای صمیمی رقم می زنند این حس در بین همکاران هم وجود دارد.

مدیر رادیو فرهنگ در ادامه به اهمیت نکوداشت بزرگان و پیشکسوتان اشاره کرد و افزود: در رادیو بسیاری از بزرگان و اساتید سال‌های زیادی است که حضور دارند و در این خانه هیچگاه بر روی پیشکسوتان بسته نبوده است رادیو فرهنگ نیز چندصباحی است که به برکت حضور این بزرگان ، آیین نکوداشت پیشکسوتان را به منظور قدردانی از سالها تلاش بی دریغ آنها در رادیو در دستور کار خود قرارداده است و امروز نیز در خدمت استاد ناصر قوام پور گوینده ای با صدایی آرامش بخش و مخملین هستیم که همنشینی صدای ایشان با موسیقی در بسیاری از برنامه های این شبکه رادیویی موجب آرامش و مسرت شنوندگان است .

وی برگزاری این مراسم در آستانه شب یلدا را به فال نیک گرفته و گفت : فلسفه شب یلدا همنشینی و مهرورزی است و در این مراسم نیز به رسم مهر و ادب از همکاری های جناب استاد قوام پور قدردانی می کنیم .

در ادامه این مراسم استاد ناصر قوام پور ضمن بیان خاطراتی از حضور خود در رادیو مهمانان را به شنیدن غزلی از حافظ دعوت کرد 

وی گفت : رادیو فرهنگ سالها در اوج و فرودها توانسته مخاطبان خود را حفظ ث در جذب شنوندگان موفق عمل کند و امروز فراتر از یک شبکه رادیویی در کنار مردم پیشگام در امور عام المنفعه و خیر گام برمیدارد از سویی این رادیو با حضور بزرگان فرهنگ و ادب و ازتباط با سازمان ها و موسسات فرهنگی و هنری پیشگام در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است و امیدوارم این رویه به قوت خود باقی بماند .

قوام پور با اشاره به سوابق رادیویی خود گفت : بیش از ۴۰ سالروز حضور من در رسانه ملی می گذرد  که در بخش های فنی و نویسندگی ‌گویندگی  حضور داشتم و هرروز ان برای من  خاطره است 

وی در ادامه  به گویندگان جوان توصیه کرد کمتر از صداسازی استفاده کنند  ‌و عنوان داشت : صداسازی یکی از کارهای گوینده است اما اگر بتوانیم قالب صدای خود را پیدا کرده و با صدای خود با مردم حرف بزنیم شخصیت و هویت صدای خود را ساخته ایم

در   پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و تابلو فرش از نیم قرن همراهی ناصر قوام دور با رسانه ملی به ویژه رادیو فرهنگ تقدیر شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز