اسمی‌خانی: جای آثار کودک در شبکه نمایش خانگی خالی است

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۷۹۳۸
اسمی‌خانی: جای آثار کودک در شبکه نمایش خانگی خالی است
بازیگر نارگیل گفت: جای خالی آثار کودک در شبکه نمایش خانگی بسیار احساس می شود و مخاطبان ببرای تامین نیاز خود بیشتر به تلویزیون یا انیمیشن های خارجی گرایش دارند.

وحید اسمی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا اظهار داشت: نارگیل یکی از مجموعه های موفقی است که در سال های اخیر در شبکه نمایش خانگی به تولید رسیده و مضمون کودک و نوجوان آن موجب شده بسیاری از خانواده ها به تماشای این اثر بنشینند.

وی یادآور شد: باید در بستر شبکه نمایش خانگی برای کودک و نوجوان و حتی خردسالان اثر بسازیم. باید نیازهای کودک و نوجوان را شناسایی کنیم و براساس نیاز روز جامعه آثاری را تولیدکنیم که درخور توجه کودک و نوجوان ما باشد.

بازیگر سریال نارگیل با بیان اینکه باید تهیه کنندگان را برای تولید سریال های کودک و نوجوان در شبکه نمایش خانگی تشویق کرد توضیح داد: بسیاری از تهیه کنندگان و سرمایه گذاران شاید به دلیل ریسک هایی که سرمایه گذاری در زمینه کودک و نوجوان وجود دارد کمتر به سمت تولید اثر برای کودک و نوجوان می روند و باید برای این مهم چاره ای اندیشید.

اسمی خانی تاکید کرد: نارگیل بازخورد خوبی بین خانواده ها داشت و امیدوارم بستری برای کودک و نوجوان فراهم کرد که فیلم ها و سریال های مختص خود را در شبکه نمایش خانگی دنبال کند.

وی گفت: کارهایی که برای کودک و نوجوان باید سرگرم کننده باشد و در عین حال از مسئله آموزش غافل نشد. ما با نسل باهوشی روبرو هستیم و نباید با ساخت آثار دم دستی و یا استفاده از الفاظ رکیک، فضای کارهای کودک و نوجوان را آلوده نکنیم. باور کنیم نسل امروز درک درستی از آثاری که می بیند دارد و باید کارهایی بسازیم که بومی باشد و خانواده ها را به پای خود بنشاند.

انتهای پیام //

نظر شما