اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۹:۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۸۱۸۲
اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا امروز شنبه 4 دی ماه به شرح زیر است.

عدم همکاری تلویزیون در تبلیغ فیلم‌های سینمایی و ادامه روند شکست فیلم‌ها در گیشه

اواخر بهمن ماه سال 1398 بود که با ورود اپیدمی کرونا به کشور، سینمای ایران به اغما رفت و تعطیلی طولانی مدت سالن‌های سینما هر روز منجر به بدتر شدن وضعیت این صنعت شد که ادامه این وضعیت زخم‌های ماندگاری بر پیکره کم‌رمق سینما وارد کرد.

امیر رضا کاوه: عروسک یک تکه پارچه و ابر است، فکر و فلسفه است که به او جان می‌دهد

یکی از عروسک‌های برند در شبکه پنج که سال‌ها با صدای هومن حاجی عبدالهی درخشید و با نسل‌های مختلف ارتباط برقرار کرد پنگول بود که در برنامه رنگین کمان به تهیه کنندگی امیررضا کاوه معرفی شد اما نکته‌ای که موضوع این گزارش است کم شدن تعداد عروسک‌های معروف و محبوبی که جای خالی‌شان این روزها محسوس است در گزارشی با تهیه کننده سابق برنامه رنگین کمان گفت و کردیم تا جایگاه عروسک را در میان آثار مرتبط با گروه سنی کودک و نوجوان به لحاظ تاثیرگذاری بررسی کنیم.

جمال گلی: تلویزیون به اصلاح برآورد اعتقادی ندارد/ این روزها بازیگران جز با دستمزد بالا کار نمی‌کنند!

قطعا یکی از اتفاقاتی که در روند تولید هر مجموعه تلویزیونی و سینمایی تاثیرگذار است برآورد هزینه‌ها و میزان هزینه کرد تیم تهیه و تولید است که اصولا می‌تواند در تولید یک اثر نمایشی تاثیر کمی و کیفی بگذارد. بی‌تردید تورم و تغییر قیمت ها چه در حوزه تیم تولید و چه در حوزه بازیگری موردی است که اکثر تهیه‌کنندگان در سال‌های اخیر از آن می‌نالند و عملا تغییر هزینه‌ها و مبالغ رو به رشد دستمزدها باعث شده که پروژه‌ها با یک عددی کلید بخورد اما با آن عدد به پایان نرسد لذا در تولید برخی از آثار رسانه ملی داستان اصلاح برآورد را شاهد هستیم اما در خصوص بعضی از آثار اصلاح برآورد اتفاق نمی‌افتد در گزارشی موضوع اصلاح برآورد و ماجرای تغییر قیمت‌ها و تاثیر آن بر هزینه‌های تولید را بررسی می‌کنیم.

اسمی‌خانی: جای آثار کودک در شبکه نمایش خانگی خالی است

بازیگر نارگیل گفت: جای خالی آثار کودک در شبکه نمایش خانگی بسیار احساس می شود و مخاطبان ببرای تامین نیاز خود بیشتر به تلویزیون یا انیمیشن های خارجی گرایش دارند.

یادی از شهدای غواص کربلای۴ در «سینمای ایرانی»

«اروند» عنوان فیلمی است که این هفته در برنامه «سینمای ایرانی» برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی، نقد و بررسی می شود.

برگزاری فستیوال موسیقایی ویژه کودکان اوتیسم، سندروم دان و نابینا

اولین فستیوال موسیقی کودکان اوتیسم، سندروم دان و نابینا روز جمعه سوم دی با رقابت ۲۷ هنرمند کودک پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«زندگی به رنگ نارنجی» به سینمای کوتاه می آید

برنامه «سینمای کوتاه» شبکه آی فیلم امشب فیلم کوتاه «زندگی به رنگ نارنجی» را با حضور کارگردان این اثر، شبنم طارمی نمایش می‌دهد.

جدیدترین بازیگران «بی‌نشان» مشخص شدند

در ادامه‌ تولید و عبور از نیمه مرحله تصویربرداری «بی‌نشان»، نقش آفرینی رضا ایرانمنش و توماج دانش‌بهزادی در این سریال آغاز شد.

مستند ۱/۱/۱ اولین روز سال 1401 کلید می‌خورد

مستند ۱/۱/۱ به کارگردانی میلاد بهار و تهیه کنندگی بهاره رهنما در تاریخ ۱۴۰۱/۱/۱ کلید خواهد خورد.

بازیگر نقش شهید ستاری در فیلم سینمایی «منصور» گفت:

فیلم نامه «منصور» بدور از هر شعار، واقعیت ها را صادقانه بازگو می کند

فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی «سیاوش سرمدی» این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است.

پایان فیلمبرداری «پس از هرگز» به تهیه‌کنندگی مهران مدیری

فیلمبرداری فیلم کوتاه «پس از هرگز» به کارگردانی بهناز توسلی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری به پایان رسید.

روایت تحولات درونی بانوی آمریکایی در سفرش به ایران

سیر تحولات درونی دختر جهانگرد آمریکایی در ادامه سفرش به ایران در مستند «ارمغان» برای مخاطبان شبه قاره در کانال اردوی شبکه سحر روایت می شود.

گزارشی از ایستگاه هشتم

آغاز کار کاروان «روایت حبیب» در سیستان و بلوچستان

کاروان هنری «روایت حبیب» در هشتمین ایستگاه خود به زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان رسید و با رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای زاهدان کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز