سوءاستفاده پلیس هند از قدرت و نقض آشکار آزادی های مذهبی در کشمیر

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۵:۰۷
کد خبر: ۱۲۷۹۵۵۷
سوءاستفاده پلیس هند از قدرت و نقض آشکار آزادی های مذهبی در کشمیر
افراط پلیس هند در استفاده از قدرت و محدودیت های مذهبی مسلمانان کشمیری در برنامه «شبه قاره» The Subcontinent)) در کانال اردوی شبکه سحر واکاوی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سوءاستفاده پلیس هند از قدرت و نقض آشکار آزادی های مذهبی در کشمیر، دو موضوع مورد بررسی در این برنامه از «شبه قاره» (The Subcontinent )  خواهد بود. 

در این بخش، چگونگی کشتار غیر نظامیان در شمال شرق هند توسط پلیس این کشور به بهانه مبارزه با جدایی طلبان و به قتل رساندن معدنچیان و در ادامه اعتراضات گسترده مردم نسبت به این موضوع تشریح خواهد شد. 

در این رابطه، کالول باتاچرجی، روزنامه‌نگار از دهلی با حضور در برنامه به ارائه تحلیل خود از درخواست مردم برای لغو قانون اجازه برخورد افراطی پلیس و نیز مواضع دولت هند درتوجیه قدرت غیر قانونی پلیس خواهد پرداخت.  

نقض حقوق مذهبی مسلمانان در کشمیر در بخش دوم برنامه نیز با حضور ضمیر احمد اعوان دیپلمات سابق و تحلیلگر سیاسی به عنوان کارشناس برنامه تحلیل خواهد شد. 

اقدامات دولت هند در بستن بزرگ ‌ترین مسجد، ممنوعیت راهپیمایی محرم و دستگیری و کشتار مسلمانان از جمله موارد نقض حقوق مذهبی است که کارشناس برنامه به نقد آن خواهد پرداخت. 

برنامه «شبه قاره» به تهیه کنندگی حسین مهدیان و اجرای مهدی باباگل زاده تولید شبکه پرس تی وی بوده و امشب 7 دی ماه، ساعت 18 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز