روایت زندگی یک جهانگرد و سدهای پیش راه زن خلبان در «تاک»

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۹۹۶۰
دومین قسمت «تاک» با اجرای داریوش کاردان و تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد امشب بعد از گفتگوی ویژه خبری روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه تلویزیونی «تاک» که اولین قسمت آن چهارشنبه هفته گذشته روی آنتن رفت، اولین تداکس تلویزیونی است که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم نوابی‌نژاد با رویکرد امیدبخشی و ارائه ایده‌های شایسته گسترش در شبکه دو سیما تولید شده است.

این برنامه بازگشت دوباره داریوش کاردان مجری موفق و صریح‌اللهجه به تلویزیون است.

«تاک» اولین تلاش یک برنامه‌ساز در تلویزیون برای بازسازی تجربه تداکس‌های موفق و رسیدن به استانداردهای روز دنیا برای این نوع برنامه است که راویان آن از امید پس از ناامیدی و آسانی پس از سختی‌ها می‌گویند. در قسمت دوم این برنامه شهاب چراغی جهانگردی با شیوه متفاوت جهانگردی و سفرهای عجیب و ملیکا کریمی خلبان زن از تجربه برخاستن دوباره پس از بارها شکست و افسردگی روایت خواهند کرد.

در قسمت اول «تاک» سوسن پرور بازیگر روایت شنیده‌نشده‌ای از فراز و فرودهای زندگی خود در فضای جذاب استودیوی این برنامه بیان کرد. او از سختی‌هایی که پس از مهاجرت به تهران برایش پیش آمده بود گفت. از تجربه شغل‌های پیتزافروشی و کارت پخش‌کنی و اتفاق عجیبی که دل مادرش را به درد آورد. این بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون در ادامه اما از صبر و پیگیری به عنوان کلید موفقیتش نام برد و با روایتش تماشاگران داخل استودیو را به وجد آورد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز