تولید ۷۸ اثر موسیقایی به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در مراکز

۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۰۳۶۴
تولید ۷۸ اثر موسیقایی به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در مراکز
صدا و سیمای مراکز ۷۸ اثر موسیقایی شامل قطعات آهنگ، کلیپ و نماهنگ را به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید و روانه آنتن شبکه‌های استانی و سراسری می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ واحدهای شعر و موسیقی صدا و سیمای مراکز، ۷۰ قطعه ویژه یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تولید و برای پخش از شبکه‌های استانی و سراسری آماده کرده‌اند.

این آثار در ساختارهای محلی، سرود، پاپ، ارکسترال پاپ و محلی، ایرانی و تلفیقی و به گویش‌های مختلف ایرانی و فارسی تولید شده‌اند.

۶۸ قطعه از این آثار مجوز پخش از شبکه‌های سراسری را دریافت کرده‌اند و مضمون آنها نیز حول محورهایی همچون دشمن‌ستیزی، شهدای غواص، شهدا، مدافعان حرم، شهدای فاطمیون، جانبازان، ایران، ولایت و شهید سلیمانی است.

علاوه بر اینها، هشت کلیپ و نماهنگ نیز توسط صدا و سیمای مراکز و به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید شده در دست تولید است.

بر این اساس نماهنگ «سردار اسلام» در مرکز چهارمحال و بختیاری، نماهنگ «سرو» در مرکز خراسان شمالی، نماهنگ «امیر عشق» و کلیپ «سردار آسمانی» در مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماهنگ «شهید قاسم میر حسینی» در مرکز سیستان و بلوچستان و نماهنگ «سردار سلیمانی» در مرکز کیش برای پخش آماده شده‌اند.

صدا و سیمای مرکز قم نیز کلیپ «آوای سلیمانی» و نماهنگ «آیین سلیمانی» را در دست تولید دارد که از روز یازدهم دی ماه امسال در اختیار شبکه‌های سیما قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز