برگزاری مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۴:۰۴
کد خبر: ۱۲۸۴۱۲۴
برگزاری مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش
مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش همزمان با رونمایی پوستر این رویداد با طراحی امیر رجبی آغاز برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم افتتاحیه جشنواره، همزمان با رونمایی پوستر این رویداد با طراحی امیر رجبی آغاز به کار کرد.

این مراسم با حضور فرهاد آئیش، حمیدرضا نعیمی، حامد کمیلی و برخی از مسئولان و هنرمندان دیگر، در کافه تایم آوت واقع در جزیره کیش برگزار شد.

در ابتدای مراسم عبدالرضا شیبانی قائم مقام جشنواره پس از خوش‌آمدگویی به مسئولین، گروه‌های نمایشی و هیئت داوران؛ از هیئت بازبین جشنواره و داوران بخش طرح و ایده‌های اجرایی مکتوب و عکاسی قدردانی کرد.

عباس نجاری دبیر جشنواره تئاتر کوتاه کیش، نیز ضمن تشکر از هیئت داوران و گروه‌های نمایشی شرکت کننده در جشنواره؛ از معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد تشکر کرد که هر سال حامی این جشنواره هستند.

وی در همین زمینه افزود: این جشنواره به صورت مستقل، اما با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش هرساله برگزار می‌شود و امسال چهارمین دوره را برگزار می‌کنیم. گروه برگزاری جشنواره و نیرو‌های همکار با جشنواره همگی در حیطه تخصصی خودشان جزو حرفه ای‌ترین افراد هر حوزه هستند.

او در ادامه متذکر شد: معتقدم که بهترین مدیران سازمانی و ارگانی در جزیره کیش هستند و هرسال زمانی که به جشنواره نزدیک می شویم شبانه  روزی با ما در ارتباط هستند.

وی در ادامه افزود:ما به سبک و سیاق جشنواره طبعا افتتاحیه رسمی هم نداریم و هدفمان اینست که این صمیمیت در همه جای جشنواره حضور داشته باشد.

عباس نجاری در پایان حضار را دعوت کرد تا با بریدن کیک جشنواره رسما چهارمین دوره را آغاز کنند.  

لازم به ذکرست که شش نمایش در روز اول جشنواره اجرا شدند. این شش نمایش در بخش کاقه ای روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران مواجه شد.

نمایش های: صد تا صفر،یه حبه مرگ،مامان کو،دد ،الی و شاه ماهی آثاری بودند که روز اول جشنواره اجرا شدند.

در پی برگزاری سه دوره پیاپی جشنواره تئاتر کوتاه کیش و استقبال هنرمندان تئاتر کشور از این رویداد، دبیرخانه جشنواره با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش چهارمین دوره جشنواره را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در چهار بخش (نمایش‌های کافه‌ای، نمایش‌های ساحلی، طرح و ایده‌های اجرایی مکتوب، عکاسی تئاتر) در جزیره کیش در حال برگزاری است.

این جشنواره با دبیری «عباس نجاری» و قائم مقام عبدالرضا شیبانی در دو فضای کافه‌ و ساحل برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره ملی تئاترکوتاه کیش به دبیری عباس نجاری و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ در جزیره کیش در حال برگزاری است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز