امیدوارم پرسپولیس و استقلال به فوتسال برگردند

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۸۶۳۳۷
امیدوارم پرسپولیس و استقلال به فوتسال برگردند
بازیکن اسبق و سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: به دنبال تغییر نسل در فوتسال هستیم و قطعا تیمداری پرسپولیس و استقلال در فوتسال، اتفاق خوبی خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، وحید شمسایی در برنامه در انتهای الوند که از شبکه دوم سیما پخش شد اظهار کرد: جلسات متعددی برای پذیرش سرمربیگری تیم ملی فوتسال داشتیم و جا دارد به سرمربی قبلی تیم خسته نباشید بگویم.

وی ادامه داد: با ریاست فدراسیون جلسات متعددی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم باید تیم ملی فوتسال تغییر نسل دهد. ستاره های کنونی تیم به درجه ای رسیده اند که باید به فکر حضور بازیکنان جوان باشیم و قطعا کار دشوار است.

این بازیکن فوتسال تاکید کرد: مربی وقتی وارد مقوله کاری می شود باید هر لحظه منتظر تغییر باشد هدف فدراسیون برنامه ریزی برای حضور در دو جام جهانی است و تغییر نسل دادن زمان می خواهد و این اتفاق در سال 2005 نیز رخ داد.

شمسایی درباره دستیاران خود نیز یادآور شد: یک دستیار اسپانیایی به تیم اضافه خواهد شد. نظری که بهترین گلر تیم ملی بوده نیز در کنار ما به عنوان مربی خواهد بود.

وی تصریح کرد: بازی های لیگ را بررسی می کنیم و بازیکنان جوان را زیر نظر خواهیم داشت. قطعا 60 تا 70 درصد تغییر خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم به اهداف خود برسیم. مقدماتی آسیا فروردین است و مهرماه بازی های نهایی در کویت برگزار می شود و بین این دو تاریخ نیز تلاش می کنیم اردوهای بین المللی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: قول دادن درباره قهرمانی منطقی نیست اما آرزوی من فینال جام جهانی است. زمان می خواهد که نسل جدید تغییر اساسی داشته باشد و استعداد فوتسال در ایران بسیار زیاد است. اگر این نسل سنشان طوری بود که همراهی کنند قطعا می توانستیم به فینال برسیم.

شمسایی افزود: تیم داری پرسپولیس و استقلال در فوتسال بسیار موثر است و سپاهان فعالیت را در این زمینه شروع کرده است. در گذشته این دو تیم در فوتسال حضور داشتند و با برنامه ریزی می توان دوباره شاهد حضور دوباره پرسپولیس و استقلال در فوتسال باشیم.

لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی "درانتهای الوند" شنبه تا چهارشنبه هر هفته به تهیه کنندگی امیرحسین آذر، کارگردانی مسعود مرعشی و با اجرای مجید یحیایی، حامد مهربانی، غزاله کفاش طلب، فرشته علیپور و پدرام ابدان ساعت ۰۷:۰۰ صبح روی آنتن شبکه دوسیما می‌رود.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز