توسعه خودروهای برقی موضوع این هفته برنامه «ایران تک»

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۲۸۹۱۷۹
توسعه خودروهای برقی موضوع این هفته برنامه «ایران تک»
برنامه «ایران تک» (Iran Tech) شبکه پرس تی‌وی در این هفته به توسعه خودروهای برقی و ایجاد زیرساخت‌های آن در ایران می پردازد.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «ایران تک» این هفته به بررسی فعالیت‌های گروه مپنا، مرکز توسعه خودرو برقی و زیرساخت‌ها آن می‌پردازد. در این برنامه کارگروه مپنا که به منظور توسعه حمل و نقل برقی و مقابله با آلودگی هوا فعالیت می‌کند، تشریح می‌شود.

علیرضا اختیارزاده مجری «ایران تک» به این نکته اشاره دارد که این مرکز در زمینه تولید شارژرهای وسایل نقلیه برقی شروع به فعالیت کرد و پس از طراحی، ساخت و اخذ استانداردهای بین‌المللی، محصولات خود را به بازار ارائه داد.

این برنامه همچنین به مزایای توسعه تولید و افزایش مصرف خودروهای برقی و تاثیرات آن بر آلودگی هوا و وضعیت محیط زیست می‌پردازد.

برنامه «ایران تک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ضحی شهریاری و نویسندگی لیلا فرامرزی با هدف انعکاس پیشرفت‌های تکنولوژی ایران در حوزه‌های مختلف علمی روی آنتن می‌رود.

برنامه «ایران تک» شنبه ساعت 00:15 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. بازپخش این برنامه نیز یکشنبه ساعت 11:15 و 19:15 به روی آنتن می‌‌رود. علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.presstv.ir/Section/150105 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز