مجموعه ای برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما؛

تصاویر جدید از سریال مشترک مهران مهام و بهرنگ توفیقی/بی همگان از کافی شاپ تا لویزان و استادیوم تنیس/ تصویربرداری در جاجرود ادامه دارد

۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۹۶۶۲
سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی با قلم علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی در منطقه جاجرود درحال تصویربرداری است و به زودی چند بازیگر اصلی دیگر به این مجموعه تلویزیونی اضافه خواهند شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی با قلم علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی درحال تصویربرداری است.

بی همگان 7

بی همگان 5

بی همگان 2

مهران مهام در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: طبق برنامه ریزی و با اضافه شدن بازیگران جدید بر اساس فیلمنامه تصویربرداری سریال در لوکیشن های مختلف ادامه دارد و کار در گلابدره فعلا به شکل موقت به اتمام رسیده است و درحال حاضر مشغول تصویربرداری سریال در لوکیشنی حوالی جاجرود هستیم. 

مهام ادامه داد: کار در لوکیشن های ورزشگاه تنیس، کافی شاپ ، گلابدره پیش رفته است و درحال حاضر گروه در ویلایی حوالی جاجرود مشغول کار هستند.

در خلاصه داستان این سریال که برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ساخته می شود آمده است: در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم ، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.

بی همگان 6

بی همگان 4

در سریال «بی همگان» بازیگرانی چون کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش ، داریوش سلیمی، بردیا دیانت و بازیگر خردسال: رستا رحیمیان و تیارا عسگری و دانیال جعفری بازی داشتند و اخیرا  «کاوه خداشناس»، «سمیرا حسن پور»، «محمد حیدری»، «بهنام مومنی»، «امیرحسین آصفی»، «یاسین مسعودی»، «علی اصغر رضائی»، «مجید اکبری» مقابل دوربین سریال «بی همگان» رفته اند.

بی همگان 3

بی همگان 10

بی همگان 9

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز