فیلم های کمدی هم همیشه خواهان ندارد!

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۶:۵۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۰۵۱۴
فیلم های کمدی هم همیشه خواهان ندارد!
آیت ملک نیا مدیر سالن های سینما موزه اظهار داشت فیلم های هم کمدی همیشه خواهان ندارد و با وجو اینکه مردم در سالن سینما شاد هستند اما رضایتشان را جلب نمی کند.

آیت ملک‌نیا مدیر سالن‌های سینمای موزه درخصوص اینکه فروش فیلم های کمدی بیشتر از فیلم های جدی است به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گفت: من همیشه معتقد هستم که فیلم‌ها منطقه‌ای است و فیلم‌های کمدی همیشه خواهان و همه جا حرفی برای گفتن ندارد و خیلی وقت ها فیلم‌های درام حتی بیشتر از کمدی‌ها به فروش رفته اند. درست است که مردم دوست دارند در سالن‌های سینما در جمع خانوادگی به سینما بیایند و بخندند اما در فیلم‌های درام هم این اتفاق در حال افتادن است و دیگر فروش فقط در فیلم‌های کمدی نیست.

این مدیر سینما ادامه داد: به طور مثال من در خیلی از سالن‌های سینما دیده‌ام که خانواده ها برای دیدن فیلم قهرمان آمده اند.و قسمت لذت بخشش این است که در هر سطح و سنی هم که باشند می‌نشینند در مورد آن بحث می‌کنند و فیلم را نقد می‌کنند. این قضیه فقط مختص فیلم‌های کمدی نیست ولی بله، ممکن هم هست که در شهرستان‌ها یا حتی در خود تهران بحث جغرافیایی سالن‌های سینما است. ممکن است استقبال بیشتر شود ولی در عین حال هم برای فیلم‌های درام هم این استقبال وجود دارد اما با آمار کمی پایین‌تر.

ملک نیا در پایان گفت: این مسئله خیلی چیز پیچیده‌ای نیست. حتی بعضی از فیلم‌‌های کمدی هم به آن صورت مخاطب را جلب نمی‌کند با وجود اینکه مردم می‌خندند و در سالن‌های سینما شاد هستند اما برای آنها رضایت‌بخش نیست. 

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز