همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران انجام می‌شود؛

برگزاری کارگاه‌های «کتاب و نویسندگی» در ۱۰ شهرستان استان گیلان

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۱۴۴۴
برگزاری کارگاه‌های «کتاب و نویسندگی» در ۱۰ شهرستان استان گیلان
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری مراسم نکوداشت برای «محمد بشری» و «محمدعلی جعفری» دو نویسنده و پژوهشگر سرشناس گیلانی همزمان با روز پایانی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و برگزاری کارگاه‌های «کتاب و نویسندگی» در ۱۰ شهرستان استان گیلان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حسین ابراهیمیان (معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان) در گفت‌وگو با ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ضمن اشاره به حضور 22 ناشر از این استان در این نمایشگاه تصریح کرد: تلاش کردیم از ظرفیت نشریات و پایگاه‌های خبری فعال استانی برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات نمایشگاه مجازی کتاب تهران استفاده کنیم و در شهرهای مختلف استان بنر و پوسترهای تبلیغاتی نمایشگاه را نصب کرده‌ایم.

وی با اشاره به گستردگی برنامه‌های جنبی این استان همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران توضیح داد: برنامه‌های ما در دو بخش پیش‌بینی شده است که شامل رونمایی تازه‌های نشر و کارگاه‌های نویسندگی است. همچنین رونمایی از تازه‌های نشر در شهرستان‌های شفت، رضوانشهر، لنگرود و رودسر و فومن برگزار می‌شود.

او به برگزاری کارگاه‌های آموزشی «کتاب و نویسندگی» اشاره کرد و گفت: در ده شهرستان سیاهکل، رودبار، رضوانشهر، تالش، لاهیجان، آستارا، آستانه اشرفیه، رودسر، فومن وانزلی این کارگاه‌ها در حال برگزاری است. در این زمینه تلاش کردیم دامنه و وسعت برگزاری برنامه‌ها به طور یکسان در همه شهرها باشد و در خلال این برنامه‌ها نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مخاطبان و مردم شهرهای مختلف اطلاع‌رسانی شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان به تجلیل از دو محقق و پژوهشگر گیلانی همزمان با آخرین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: قرار است در روز دهم بهمن ماه طی مراسمی در تالار مرکزی شهر رشت با همکاری حوزه هنری گیلان از «محمد بشری» و  «محمدعلی جعفری» دو نویسنده گیلانی تجلیل شود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز