هفتمین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران میزبان چهار نشست و سه کارگاه آموزشی

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۹۱۷۳۳
هفتمین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران میزبان چهار نشست و سه کارگاه آموزشی
همزمان با هفتمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شنبه (نهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰) چهار نشست و سه کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نشست «چیستی و ضرورت‌های سیر مطالعاتی در حوزه ادبیات داستانی» شنبه (نهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰) همزمان با هفتمین روز از نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می‌شود. در این نشست محمد حنیف، کامران پارسی‌نژاد و احمد شاکری حضور دارند و درباره «چیستی و ضرورت‌های سیر مطالعاتی در حوزه ادبیات داستانی» سخنرانی می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۱۰ به آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی http://khaneketab@ مراجعه و این نشست را تماشا کنند.

همچنین هفتمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران میزبان سه کارگاه است. کارگاه «تولید محتوا برای معرفی آثار کودک» توسط آژانس «بلک کت ترکیه» ساعت ۱۴ روز شنبه (نهم بهمن ماه ۱۴۰۰) برگزار می‌شود، علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به نشانیhttp://https://www.skyroom.online/ch/tvibf2022/persuasive-way  مراجعه کنند.

کارگاه «کاربرد موبایل اپلیکیشن‌ها در کتابخانه‌ها» نیز در این روز با تدریس مریم پاکدامن ساعت 14 برگزار شده و مخاطبان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه به پلتفرم اسکای‌روم به نشانی www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab116 مراجعه کنند.

کارگاه آموزشی «تولید محتوای کودک برای بازارهای بین‌المللی» با حضور نازلی گورکاش (بنیانگذار آژانس ادبی Black Cat) و سارا هاشمی(مدیر توسعه محتوا در آژانس ادبی Sapiens) ساعت ۱۴ روز شنبه (نهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰) برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه به پلتفرم اسکای‌روم به نشانی WWW.Skyroom.online/ch/rvbf2022/persuasive-way  مراجعه کنند.

همچنین در این روز نشست «بررسی ویرایش متون خاطره نگاری مستند» ساعت ۱۶ با حضور راضیه حقیقت و مهدی صالحی برگزار شده و به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی http://khaneketab@ پخش می‌شود.

نشست « کودکی ما در جنگ (جایگاه ادبیات کودک و نوجوان در افغانستان)» از دیگر برنامه‌های است که شنبه (نهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰) ساعت ۱۶ با حضور نادر موسوی (مسئول خانه کودکان افغانستان)، حسن نوروزی (نویسنده حوزه کودک و نوجوان)، حسن شاه‌ترابی (نویسنده و پژوهشگر حوزه کودک و نوجوان)، محمدرضا خاوری (مدیر انتشارات کودکانه افغانستان) و مجتبی نوروزی (معاون مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برگزاری این نشست را از طریق صفحه خانه کتاب و ادبیات ایران در اینستاگرام به آدرس  http://khaneh.ketab.adabiat@ تماشا کنند.

نشست «شناخت جریان ترجمه طنز» نیز روز شنبه (نهم بهمن ماه 1400) با حضور ناصر فیض، محمد معماریان و بهزاد توفیق‌فر برگزار می‌شود. این نشست ساعت ۱۸ به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی http://khaneketab@ پخش می‌شود.

از دیگر کارگاه‌های هفتمین روز دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کارگاه «چگونه ویراسته ترجمه کنیم؟» با تدریس احمد مهنه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند ساعت ۱۹ به پلتفرم اسکای‌روم https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/viraieshمراجعه کنند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز